הקלדנית שהתלוננה נגד השופט: "הוא כפה את עצמו עליי"

בסוף השבוע שעבר התלוננה במשטרה קלדנית בבית משפט, בטענה כי במשך 9 שנים היא היתה קורבן של תקיפות מיניות מצד שופט במרכז הארץ

בסוף השבוע שעבר התלוננה במשטרה קלדנית בבית משפט, בטענה כי במשך 9 שנים היא היתה קורבן של תקיפות מיניות מצד שופט במרכז הארץ. למרות שעבדה תחתיו במשך 9 שנים, היא החליטה להתלונן רק עכשיו.

"פחדתי ממנו", היא אומרת היום (ב'). "פחדתי מהכוח שלו. בכל זאת, זה שופט שיכול לפטר אותי".

"הוא כפה את עצמו עליי", מספרת הקלדנית המתלוננת. "זה לא רומן. לא קיבלתי ממנו שום טובות הנאה. זה פשוט היה סיוט. אני גם יודעת שאני לא היחידה שהיתה בסיפור הזה ושסבלה מאותו השופט. עברתי טיפול נפשי לא קצר, ואני כל הזמן בוכה. אני בפירוש רוצה שהצדק ייצא לאור".

"יש לי עוד סיבות, אבל אני לא רוצה להרחיב עליהן", מנמקת המתלוננת את הסיבה בגינה התלוננה רק עכשיו. "הכול נמצא כעת במשטרה".

לפני כשנתיים פרסם העיתון "ידיעות אחרונות" כי שופט בכיר התפטר עקב חשיפתה של מערכת יחסים רומנטית בינו לבין הקלדנית. הנהלת בית המשפט אז טענה כי מדובר ברומן.

"אני לא יודעת מי עומד מאחורי הפרסום הזה", טוענת הקלדנית המתלוננת. "לא התראיינתי מעולם בעבר לתקשורת. פחדתי להיחשף, אני גם לא חושבת שיכול להיות רומן רגיל ופשוט בין שופט לבין מי שעומד תחת מרותו".

"נראה לך ששופט יתפטר סתם ככה?"

השופט התפטר רז, ואיש לא חשד או בדק שמאחורי הסיפור מסתתרות טענות על עבירות מין.

"זה נשמע לך ששופט יתפטר סתם ככה?", תוהה המתלוננת. "נראה לך שבכלל יאפשרו לו להתפטר בשקט? מה שקרה זה שבאמת הגעתי למשטרת דיזינגוף והגשתי את התלונה שלי, והחוקרת שהיתה אמורה לחקור אותי ולקבל את העדות ממני גילתה יחס עוין".

במשטרת תל-אביב, לדברי הקלדנית, פקפקה החוקרת בתלונתה, הפחידה אותה בגסות - ובגלל זה החליטה המתלוננת להגיש תלונה מחדש. כעת טענותיה נחקרות.

"התלונה של מרשתי היא חמורה, שהיקפה וחומרתה יתבררו בהמשך", אומרת הערב עו"ד חני גלוקשטד-סדן. "אני בטוחה שמשטרת ישראל תעשה את עבודתה נאמנה, תחקור לעומק ותברר את האמת ובסופו של דבר תמליץ את המלצותיה".