משפחת שליט קיבלה חשבון חשמל - במאהל המחאה

לפני כחצי שנה העתיקה משפחת שליט את מגוריה ועברה למאהל המחאה מול בית ראש הממשלה בירושלים ■ עכשיו הגיע גם חשבון החשמל

חצי שנה לאחר שהוקם מאהל המחאה של משפחת שליט מול בית ראש הממשלה נתניהו בירושלים - נשלח למקום גם מכתב יוצא דופן. לא, לא מדובר בעדכון על התקדמות במשא ומתן להשבת החייל החטוף, אלא בחשבון חשמל ראשון - כך דיווח היום (ג') העיתון "מעריב".

כבר לפני שנתיים התיישבו בני המשפחה והפעילים מ"צבא החברים של גלעד" באוהל המחאה, אך חילופי העונות אילצו אותם להפוך את המושב הארעי למבנה נוח יותר לשהות ממושכת. לפני כחודשיים עבר האוהל שדרוג נוסף להכנתו לקראת החורף הקפוא של ירושלים. רצפת האוהל הוגבהה נגד חדירת גשם וצופתה על-ידי מתנדבים. המקום אף צויד בתנורים ומפזרי חום, כשבנוסף תרמה בזק לאוהל קו אינטרנט ועיריית ירושלים העניקה למשפחה תווי חניה.

"עד לפני חודשיים קבלן שעושה שיפוצים בבניין סמוך תרם לנו חשמל, אבל אז המשפחה התחילה להתארגן לחורף, וצריכת החשמל עלתה וגרמה לעומסי יתר", הסביר אוהד כנר מקריית ביאליק ל"מעריב".

אביבה: שני שכנים טרם הגיעו

"חברת החשמל וחברי ועד העובדים שלה התנדבו לתרום יום עבודה ועשו כאן עבודה מדהימה", הוסיף יו"ר מטה המאבק, שמשון ליבמן. "הם הוציאו קו מתח לאוהל, התקינו מערכת תלת-פאזית, ארון חשמל ונקודות חשמל עם כל המיגונים הנדרשים מפני חדירת מים וסכנות נוספות".

"חוץ מחשבון החשמל, הדוור החל להביא לכאן גם מכתבים", סיפרה אביבה שליט, "כך שעכשיו יש לנו שתי כתובות בארץ - אחת במצפה הילה ואחת בירושלים". אמו של החייל החטוף שיבחה את השכנים החדשים, אך עדיין מחכה לשניים אחרים, שטרם הופיעו.

"יש שני שכנים שעוד לא הגיעו לכאן - ראש הממשלה ורעייתו", מדגישה אביבה. "אין לי איתו דיבור, אבל אני לא צריכה דיבור איתו. אני רוצה שהוא יביא את גלעד. אנחנו פה עד שגלעד חוזר. זה מה שאמרנו מהתחלה, ואנחנו מתכוונים לכל מילה".

מלשכת ראש הממשלה נמסר לעיתון בתגובה: "בנימין נתניהו ונציגו לניהול המשא ומתן, חגי הדס, עומדים בקשר רצוף עם משפחת שליט. לבם ודלת ביתם של ראש הממשלה, רעייתו וכל בני משפחת נתניהו פתוחים תמיד בפני אביבה ונועם, והפעולות להשבת גלעד בריא ושלם נמשכות כל העת".