השיחה: זהבית כהן מקבלת פרס, יצחק תשובה מתחבק

מי נפגשו בטקס נבחרי ענף הביטוח? ■ מה סיפר רמי לוי למתחרים? ■ מי הגיעו לאירוע של עמותת טבקה? ■ וגם: על מה מודה אורן רווח?

תשובה במרכז העניינים

אמש (ב') במלון לאונרדו סיטי טאואר ברמת-גן התכנסו בכירי ענף הביטוח לאחד הטקסים המרכזיים של הענף - טקס נבחרי השנה בענף הביטוח והפיננסים של עיתונאי הביטוח, הנערך במסגרת ועידת "עדיף" של עופר נוריאל.

יצחק תשובה, שי טלמון, ארוע נבחרי בשנה של ענף הביטוח והפיננסים / צלם בן יוסטר
 יצחק תשובה, שי טלמון, ארוע נבחרי בשנה של ענף הביטוח והפיננסים / צלם בן יוסטר

יצחק תשובה ושי טלמון

מעבר לשורה ארוכה של מנכ"לי קבוצות ביטוח, כגון יונל כהן ממגדל, שי טלמון מכלל ביטוח, מישל סיבוני ושמעון אלקבץ מהראל, מוטי רוזן ממנורה מבטחים ולוי רחמני מאיילון, היתה בטקס גם הנבחרת המלאה של קבוצת הפניקס, בראשות המנכ"ל אייל לפידות, שזכתה בתואר חברת השנה.

הנבחרת זכתה לגיבוי מבעל הבית יצחק תשובה, שהגיע כהרגלו עם רעייתו (והתחבק עם כולם והיה במרכז העניינים), ומאסי ברטפלד מנכ"ל קבוצת דלק.

ראובן שפיגל, ארוע נבחרי בשנה של ענף הביטוח והפיננסים / צלם בן יוסטר
 ראובן שפיגל, ארוע נבחרי בשנה של ענף הביטוח והפיננסים / צלם בן יוסטר

ראובן שפיגל

זהבית כהן מאייפקס ישראל זכתה באירוע השנה על רכישת בית ההשקעות פסגות ולוותה על-ידי נבחרת מבית ההשקעות פסגות בראשות המנכ"ל החדש רונן טוב. אורח מכובד נוסף הגיע מעולם הבנקאות - מנכ"ל דיסקונט החדש, ראובן שפיגל, שהגיע לאסוף את פרס הייעוץ הפנסיוני.

רון שטיין

טיפים מרמי לוי

אתמול בבוקר, בטרקלין העסקים של מלון ליאונרדו בוטיק בתל-אביב, אירחה אתי עמיעד, מנכ"לית פורום שיווק ותחרות מוצר השנה ישראל 2011, צוות מומחים שהתכנס על מנת לדרג את המוצרים החדשניים הבולטים של השנה.

אתי עמיעד, שושי אורן, פורום שיווק ותחרות מוצר השנה / צלם קוקו
 אתי עמיעד, שושי אורן, פורום שיווק ותחרות מוצר השנה / צלם קוקו

אתי עמיעד ושושי אורן

בין השופטים שטעמו, מיששו ובחנו היה גם רמי לוי שניצל את האירוע כדי לקיים שיחות ולחלק טיפים למתחריו העסקיים בעבר ובהווה, ביניהם רונן בר שלום, מנהל השיווק של שופרסל ויורם דר, לשעבר מנכ"ל רבוע כחול.

יורם דר, רמי לוי, פורום שיווק ותחרות מוצר השנה / צלם קוקו
 יורם דר, רמי לוי, פורום שיווק ותחרות מוצר השנה / צלם קוקו

יורם דר ורמי לוי

על חבר השופטים, שעשו הפסקה ממרוץ היום יום לטובת האירוע נמנו גם יפתח סרי, מנכ"ל ניו פארם, דרור קציר, סמנכ"ל שיווק סופר פארם, שושי אורן, הבעלים של שילב, תלמה בירו, אלי כהן מנכ"ל "לאישה", ד"ר טליה רימון, ד"ר יורם לבנון, ד"ר עופר צלמאייר ובלוגרים.

טבקה מגייסת משפטנים

עמותת "טבקה - משפט וצדק לעולי אתיופיה", ציינה אמש עשור לפעילותה ברדינג 3 בתל-אביב. בתוכנית האמנותית: הפרויקט של עידן רייכל, בהתנדבות כמובן.

אילה מולדובסקי, רמי מרדור, ארוע של עמותת
 אילה מולדובסקי, רמי מרדור, ארוע של עמותת

אילה מולדבסקי ורמי מרדור

נשנשו סושי ומתוקים: רמי מרדור, בועז ואילה מולדבסקי, ערן שנדר, רמי ואירינה שלמור, שר המשפטים הקנדי לשעבר ארוין קוטלר, יורי גיא-רון, השופטת גיליה רביד ועו"ד רבים.

האוהל של שקדי

כ-2,000 עובדי אל-על ובני ובנות זוגם התכנסו בראשון בערב באוהל ענק שהוקם בקמפוס אל-על בנתב"ג לערב גיבוש. המפגש כלל ארוחת ערב משותפת והופעות של יהודה פוליקר וישראל קטורזה. את האירוע יזמו הנהלת החברה, בראשות אליעזר שקדי ונציגות העובדים בראשות יוסי לוי. שקדי מתכונן להעביר עוד שני ערבים עד שכל עובדי החברה יהנו מהחוויה.

ברדוגו ואור נרתמים

ענבל אור, המנכ"לית והבעלים של חברת אור סיטי נדל"ן והמפיק אלירן ברדוגו, עסוקים בימים אלו בניסיון לרתום חברים מהקהילה העסקית לגיוס תרומות עבור דניאל ביטון בן ה-21 שחלה בסרטן וזקוק לניתוח בארה"ב. שלמה ארצי, שלומי שבת וישראל קטורזה, יופיעו ב-25.1 ברידינג 3 בת"א, בהתנדבות, בערב התרמה מיוחד. עירית שטראוס ופנינה רוזנבלום כבר רכשו כרטיסים.

הסטטוסים שלהם:

Oren Revach מודה לכל המברכים אותו ליום הולדתו שריגשו אותו

Eldad Yaniv מזמין חברים למפגש הקמה של תא שמאל לאומי חדש באזור השרון