גרופון לא מסתפקת בפרסום ברשת: קנתה ספוט לסופרבול

זו הפעם הראשונה שאתר הדילים הגדול בעולם מפרסם בטלוויזיה באירוע כה מרכזי

אתר הקופונים המקוון גרופון אולי לא צריך את גוגל כדי לצמוח, אבל הוא עדיין צריך פרסום מהסוג הישן. בדצמבר האחרון החברה סירבה להצעה מענקית החיפוש להירכש תמורת 6 מיליארד דולר, ובינתיים היא מנסה להגיע לקהל רחב יותר של לקוחות.

בשבועות הקרובים תחל ה"פשיטה" שלה לטלוויזיה, כולל ספוט שיופיע לפני תחילת משחק הסופרבול, גמר אליפות ליגת ה-NFL, שיתקיים ב-6 בפברואר. במסגרת המהלך גרופון תשתף פעולה עם סוכנות הפרסום MDC Partners.

זהו שינוי משמעותי מבחינת החברה. בגרופון מאמינים עתה כי הטקטיקה של "חבר מביא חבר" אינה מספיקה בשביל צמיחה בקצב שהם רוצים.

בינתיים שומרים בחברה, כמו גם בשותפותיה מענף הפרסום, על שקט תעשייתי ולא מדברים על תוכניות השיווק.

כבר בנובמבר רמז רוב סולומון, נשיא וסמנכ"ל התפעול של החברה, כי גרופון מתקרבת לנקודה שהיא מרגישה שהגיע הזמן לפנות גם לפרסום המסורתי, קרי טלוויזיה, רדיו, עיתונים ושלטי חוצות.

סולומון אמר אז כי "אם מסתכלים על האייקונים הגדולים שהחלו דרכם באינטרנט, כולם בסוף עשו את השינוי הזה".