חממה חדשה תשקיע 8 מיליון שקל בחברות טכנולוגיה צעירות

את החממה תקים קומסק, חברה ישראלית לייעוץ בתחום אבטחת המידע ■ קומסק והחממה יעבדו בסינרגיה מלאה

Comsec, חברת ייעוץ בתחומי אבטחת המידע וניהול הסיכונים, תקים חממת טכנולוגיה ותשקיע בשנת 2011 כ-8 מיליון שקל בחברות טכנולוגיה צעירות.

מי שינהל את פעילות החממה החדשה הוא יורן סירקיס, שכיהן כסמנכ"ל ייעוץ של קומסק בשש השנים האחרונות.

החממה תעבוד בסינרגיה מלאה עם קומסק ייעוץ במטרה למצות את היכולות והידע הבינלאומי הנצבר בחברה. סירקיס החל בבחינת חברות בתחום, ואמר ל"גלובס" כי "אנחנו מכירים את עולם אבטחת המידע, מכירים חברות סטארט-אפ, כמו גם לקוחות גדולים, ולא פעם בעבר חיברנו ביניהם. החלטנו לנצל את הידע והקשרים, לסייע לחברות וגם להרוויח".

לדברי סירקיס, תחום אבטחת המידע מתחזק נוכח איומים גוברים על טרור ופשע מקוון: "רק השבוע ממשלת אנגליה אמרה שתשקיע 500 מיליון ליש"ט, בהתמודדות נגד הטרור הקיברנטי. הרבה חברות בתחום שמציעות פתרונות יוצאות מישראל. אנחנו יכולים להיות החוליה המחברת בין לקוחות ענק לבין חברות צעירות".

ביקושים גבוהים מתמיד

ניסים בראל, מי שהקים וניהל את קומסק עד השבוע האחרון, אמר אתמול כי: "אני מאמין כי המשימה - הקמת חממה לסטארט-אפים - מגיעה בתקופה שבה הביקושים לפיתוח בתחום אבטחת המידע גבוהים מתמיד. אני משוכנע כי הידע הבינלאומי שנצבר בקומסק יאפשר לנו לבחון ולקדם פתרונות חדשים ולקחת חלק מרכזי בצמיחה הניכרת של סטארט-אפים בתחום אבטחת המידע בשנים הקרובות".

קומסק הוקמה בשנת 87' והיא מעסיקה 150 עובדים. בימים אלה היא עורכת שינויים פרסונליים וארגוניים מקיפים בחברה, שבמסגרתם תוקם החממה.

קומסק מספקת שירותי ייעוץ ויישום מתקדמים בכל תחומי אבטחת המידע ומבצעת אפיון, בחינה, בחירה ויישום טכנולוגיות מתקדמות בתחום אבטחת מידע. קומסק פעילה גם באירופה.

בנוסף, החברה ערכה סבב מינויי בכירים, רועי הררי מונה למנכ"ל קומסק ייעוץ, וניסים בראל, יכהן כיו"ר פעיל של החברה והקבוצה. בראל יעסוק בפיתוח פעילויות עסקיות חדשות בחברה, בישראל ובעולם.