אלקטרה מוצרי צריכה משיקה רשת חנויות מחשבים

הרשת החדשה, שתיקרא "אלקטרה מחשבים", תציע התנסות בשימוש במחשב בטרם הקנייה

חברת אלקטרה מוצרי צריכה הכריזה הבוקר (א') על פתיחת רשת מחשבים חדשה, שתיקרא "אלקטרה מחשבים".

הרשת, השייכת כמובן לקבוצת אלקטרה, תמכור מחשבים ניידים ונייחים של כל המותגים באולמות תצוגה, שבהם יוצגו עשרות מחשבים ויאפשרו ללקוחות להתנסות ולהתרשם מהם לפני הקנייה.

בשלב ראשון ייפתחו 6 סניפים - ברעננה, בגבעתיים, בראשון-לציון ובתל-אביב; שניים מהם, בראשון-לציון ובתל-אביב, ייפתחו כבר מחר (ב'). עד סוף השנה ייפתחו 6 סניפים נוספים.

כיום נמכרים 45% מהמחשבי ברשתות ייעודיות (באג, אופיס דיפו, KSP, אייבורי), 32% בחנויות פרטיות, 8% באינטרנט, והיתר ברשתות מזון ובחנויות לציוד משרדי (קרביץ, שופרסל, שקם אלקטריק).

לרוב הצרכנים אינם יכולים לראות את המחשבים, ובטח שלא להתנסות בהם, ובאלקטרה מחשבים מבטיחים כי כאן יהיה נעוץ עיקר ההבדל בינה לבין המתחרים.

"המחירים יהיו תחרותיים, ולמעשה הנמוכים ביותר לעומת המתחרים", הבטיח היום יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה.

"השקענו משאבים רבים בעיצוב התצוגה בחנויות על מנת לאפשר ללקוחות להתרשם באופן אמיתי ומוחשי ממגוון המוצרים", הוסיף דודו דוד, מנכ"ל אלקטרה מחשבים. "בכל סניף הלקוחות יוכלו להתרשם מעשרות דגמים של מחשבים ניידים ונייחים".

לצד מחשבים יימכרו ברשת גם מוצרים אלקטרוניים נלווים כמו מקלדות, כרטיסי זיכרון, רמקולים, מסכים ועוד. ייתכן כי בהמשך יימכרו ברשת גם מכשירי סלולר וגם מוצרים של אפל.

שיטוט בחנות אכן מותיר רושם מקצועי, כאשר העובדה שהצרכן יכול להתרשם מהמחשבים, מהגודל שלהם, מהעיצוב וממהירות התגובה, היא אכן חדשנית בנוף של חנויות המחשבים בארץ.