ויזה Cal: בעלי כרטיס CalFix יקבלו החזר חודשי

ההחזר, באמצעות תלושים, יוענק למי שישלם את ההוצאות שוטפות באמצעות הכרטיס ומותנה בהוצאה של 2,000 שקל

כולנו מחזיקים סלולרי, משתמשים בחשמל, ממלאים דלק וקונים תרופות, וזה ההיגיון שעומד מאחורי CalFix - כרטיס האשראי שהשיקה היום (ב') חברת כרטיסי האשראי Cal.

הכרטיס מבטיח החזר שנתי על תשלומים שוטפים לחברת החשמל, רשת תחנות הדלק 'דלק', סלקום, רשתות השיווק מיסטר זול ומחסני ממן, HOT, סופר-פארם וניו-פארם.

הרעיון הוא שהכרטיס החדש יתפוס את המקום הראשון בארנק, וממנו ירוכזו הוראות קבע שוטפות לצד קניות "לבית".

ההחזרים, בגובה של עד 5% מהתשלום, יתבצעו מדי רבעון באופן של המחאה המשמשת כתלושי שי ("קאש בק"), בסכום של עד 960 שקל לשנה (מקסימום 240 שקל לרבעון).

את ההחזר ניתן לממש ברשתות האופנה מקבוצת גולף, בצומת ספרים, ב"למטייל", בורדינון ועוד.

כדי לקבל את ההחזר יש לבצע קניות בסך 2,000 שקל בחודש. ההחזר מגלם הנחה של כ-4% על ההוצאה.

כרטיס ה-CalFix הוא כרטיס אשראי חוץ-בנקאי בעלות של 12.90 שקל בחודש, המבוסס על פלטפורמת "אקטיב", לפיה בעל הכרטיס קובע מראש את סכום החיוב מדי חודש, ולפיכך מגלגל את יתרת הסכום לחודש הבא (בתוספת ריבית). בכרטיס זה הסכום נקבע מראש ואינו נתון לשינוי מדי חודש.

בדומה להמרת שיטת הנקודות למימוש באמצעות הנחות ישירות וברורות למשתמש, גם כאן ההטבה ניתנת "בלי התחכמויות", כפועל יוצא של שימושים טריוויאליים שהצרכן משלם ממילא מידי חודש. לדוגמה, עבור חיוב של 1,000 שקל עבור חשבון טלפון, יעמוד לרשות בעל הכרטיס סכום של 50 שקל, ועל כל תדלוק ב-200 שקל לדוגמה סכום של 10 שקל.

ישראל דוד, מנכ"ל Cal, צופה כי "המהלך ימצב את הכרטיס של Cal ככרטיס המוביל בארנק ויהפוך לאחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של החברה".

אבי צימרמן, סמנכ"ל השיווק של Cal, מתאר את הכרטיס כ"מוצר פיננסי מהפכני ללא תלות בגורם קמעונאי או בשותפים עסקיים. העצמאות הזו איפשרה את הגמישות בבחירת ההטבות ללקוח תחת הקונספט: תחסוך על מה שאתה חייב כדי שתוכל להוציא על מה שאתה אוהב".