ידין ענתבי - המנכ"ל הבא של דש ני"ע במקום קובי לוינסון

עם קובי לוינסון מתקיימים דיונים על האפשרות שיישאר בקבוצה ויפתח במסגרתה תחומי פעילות חדשים ■ בעל השליטה, אלי ברקת ימונה ליו"ר הפעיל במקום גבי רביד שתעזוב את הקבוצה

בית ההשקעות דש איפקס הודיע היום על השלמת השינויים בצמרת הניהולית שלו. תפקיד מנכ"ל דש ני"ע הוצע לידין ענתבי, שנענה להצעה, בכפוף לסיכומים סופיים ואישור מועצות המנהלים של דש ני"ע ושל דש-איפקס.

ענתבי, שפרש לפני כשנה מתפקיד הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד אוצר, יחליף את קובי לוינסון כמנכ"ל דש ני"ע, שתרכז את כל פעילות ניהול נכסי הלקוחות של הקבוצה. לאחר השלמת מינויו יחל ענתבי בחפיפה מסודרת עם קובי לוינסון, שכבר הודיע על נכונותו להישאר מספר חודשים כדי להבטיח העברה מסודרת של התפקיד. עם קובי לוינסון מתקיימים דיונים על האפשרות שיישאר בקבוצה ויפתח במסגרתה תחומי פעילות חדשים.

בנוסף, הודיעה החברה על כוונתה למנות את בעל השליטה אלי ברקת לתפקיד יו"ר פעיל. כתוצאה מכך גבי רביד, יו"ר דש-איפקס, תסיים את תפקידה ותעזוב את הקבוצה לאחר 8 חודשים בלבד, כפי שדווח לראשונה ב"גלובס". נציין כי ברקת הציע לרביד את התפקיד אותו קיבל היום ענתבי, אולם היא סירבה כיוון שראתה בכך ירידת מדרגה ופגיעה במעמדה.

עידו נויברגר ו-ויקטור שמריך ימשיכו בתפקידם כמנכ"לים משותפים בדש איפקס.

השינויים במבנה הניהול באו על רקע השינוי האירגוני שעליו הודיעה החברה, לפיו תתבצע הפרדה מבנית שבמסגרתה ירוכזו פעילויות ניהול ההשקעות של נכסי הלקוחות בדש ני"ע ויופרדו מפעילויות הברוקראז', החיתום, מיזוגים ורכישות והנוסטרו שירוכזו בדש איפקס.

אלי ברקת מסר: "ידין ענתבי הוא מהמנהלים המוכשרים ביותר בדור העתיד של שוק ההון הישראלי. הוא מביא איתו ראייה רחבה של שוק ההון והביטוח, הבנה עמוקה של השינויים החדשים שעוברים על השוק ותרבות ארגונית שתסייע להקים את הקומה החדשה של בית השקעות גדול ומודרני, על היסודות המצויינים שנבנו בקבוצה במהלך השנים.

"השילוב של עידו וויקטור עם ידין הוא שילוב מנצח של ניסיון, ממשל תאגידי ותנופה חדשה, שמעניק לדש יתרון מהותי לטובת לקוחותיה.

"לא היינו מגיעים לאן שהגענו ללא תרומתה החשובה של גבי רביד, שליוותה את BRM מההחלטה להיכנס לשוק ההון, דרך הליך הרכישה של דש-איפקס, וייצובה בתקופה הראשונה. חבל לי מאוד שנפרדות דרכינו, אך אני מקווה שעוד נשתף פעולה בעתיד".

עידו נויברגר: "אנחנו שמחים שגייסנו לשורות החברה אדם עם רקורד וניסיון כמו ידין ענתבי, שמביא עימו ערך מוסף גדול לתחומי פעילותה של הקבוצה ותוכניותיה לעתיד. ויקטור ואני ניתן לידין את כל התמיכה הנדרשת על מנת שייכנס לתפקיד בצורה טובה ויצליח בו".

ידין ענתבי: " אני גאה על ההזדמנות החדשה. אני אעשה הכל כדי להיות ראוי לאמון שניתן בי ע"י הבעלים והמנהלים וכן לזכות באמון של הלקוחות והעובדים, מתוך תחושת אחריות כנדרש ממי שמנהל את כספי החוסכים מקרב הציבור".