מנהל המכירות של אופיס דיפו מלווה הנפקת המשביר לצרכן

אמיר ברונפלד שימש כמנהל הנוסטרו בחברת החיתום של הבנק הבינלאומי ■ נחקר אשתקד ברשות ני"ע ■ המשביר לצרכן תנסה לגייס בשבוע הבא אג"ח בהיקף של כ-100 מ' ש'

קבוצת המשביר לצרכן שבשליטת רמי שביט תנסה לגייס בשבוע הבא איגרות חוב בהיקף של כ-100 מיליון שקל. את ההנפקה צפויה להוביל חברת החיתום רוסאריו קפיטל שבניהול נגה קנז. גם אמיר ברונפלד, המשמש כיום כמנהל המכירות לעסקים של החברה הבת אופיס דיפו, מלווה את ההנפקה.

ברונפלד שימש עד לפני כשנה וחצי מנהל הנוסטרו בחברת החיתום של הבנק הבינלאומי. בחודש אוקטובר אשתקד נחקר ברונפלד ברשות ניירות ערך בחשד לביצוע עסקאות מתואמות בין חשבונו הפרטי לחשבון חברת החיתום.

המשביר לצרכן נסחרת בתל אביב לפי שווי של כ-315 מיליון שקל. את תשעת החודשים הראשונים של 2010 סיימה עם הכנסות של 1.9 מיליארד שקל, בדומה לתקופה המקבילה, אך עם זינוק חד ברווח הנקי שהסתכם ל-15.6 מיליון שקל, לעומת כחצי מיליון שקל בתקופה המקבילה.

החברה פועלת כיום בארבע זרועות עיקריות: בתי כלבו; רשת הדראגסטורס ניו פארם; תחום הייזום העסקי באמצעות מועדון 365; ותחום התיירות באמצעות חברת קשרי תעופה. כמו כן היא מחזיקה כאמור באופיס דיפו, שאותה רכשה בנובמבר אשתקד (לפני כחודשיים) לפי שווי של כ-178 מיליון שקל.

במצגת שפרסמה היום החברה היא מציינת כי הפדיון השנתי של חנויות הכלבו מסתכם בלמעלה מ-1.2 מיליארד שקל, ומחזור המכירות הצפוי של אופיס דיפו ל-2010 עומד על 600 מיליון שקל. כן היא ציינה כי לקשרי תעופה מחזור מכירות של כ-150 מיליון דולר.