סקר הפרסומות: בזק - הכי זכורה, הבנק הבינלאומי - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן מדורגת בראש הפרסומות האהובות במשך 8 שבועות ברציפות, זאת למרות שהקמפיין כבר ירד מהאוויר

הפרסומת של בזק באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי מדורגת זה השבוע השני ברציפות בראש טבלת הפרסומות הזכורות. בפרסומת רואים בחורה בהריון שיורדים לה המים, אך בעלה צועק עליה להתקשר אליו באמצעות הבזק כשהיא בבית.

שיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים בכ-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, שעומד כעת על 13.4%.

הפרסומת של הבנק הבינלאומי, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, עושה את הלא יאומן וממשיכה להוביל את ראש רשימת הפרסומות האהובות.

ד"ר רינה דגני, יו"ר קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי הפרסומת שוברת שיאים חדשים ומדורגת בראש הפרסומות האהובות במשך 8 שבועות ברציפות, זאת למרות שהקמפיין הטלוויזיוני נגמר, והפרסומת כלל לא שודרה השבוע.

השבוע אנו עדים למאמץ פרסומי מאסיבי של אסם, שמפרסמת בו-זמנית 4 מוצרים שונים - שקדי מרק ועוגות לשבת באמצעות גיתם BBDO, עוגות קמח תופח באמצעות ג.יפית וביסלי באמצעות פובליסיס-גלר-נסיס.

יש לציין כי למרות ריבוי הקמפיינים, ההשקעה התקציבית בכל אחד מהם אינה גבוהה. ייתכן שבגלל זה 3 מבין הקמפיינים לא עוברים כלל את הרף הדרוש כדי ליצור רמת זכירות, שתכניס אותם לדירוג הזכורות והאהובות.

רק הפרסומת לשקדי מרק, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, בהשקעה תקציבית שעומדת לפי יפעת בקרת פרסום על 400 אלף, הצליחה להיכנס לרשימת הפרסומות המובילות.

הפרסומת ל-HOT, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.6 מיליון דולר במחירי מחירון.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ירד לעומת מספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 236. סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע עלה ועומד השבוע על כ-37 מיליון דולר.

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות