ביהמ"ש: למגדל הזוהר אסור לבצע פעולות בקניון גני אביב בלוד

קיבל את בקשת המפרק הזמני של מגדל הזוהר, עו"ד ארז חבר, שהעלה חשד להברחת נכסים

בית המשפט קיבל היום (ה') את בקשת המפרק הזמני של חברת מגדל הזוהר, עו"ד ארז חבר ממשרד עמית פולק מטלון, למניעת כל עסקה או פעולה אחרת בהקשר ל"קניון גני אביב" בלוד.

זאת לאור העובדה כי מבדיקות ראשוניות שערך עו"ד חבר בתיק וממידע שהגיע אליו עולה חשש כי החברה ביצעה עסקה שממנה עולה חשד כבד של הברחת נכסים אל חברה קשורה, במחיר נמוך באופן משמעותי משווי השוק שלהם באותה עת, זאת על מנת להוציאם מנכסי החברה ולהסתירם מנושיה.

עוד יצוין כי על-פי נתונים שהתקבלו מאגף מס הכנסה, לחברת מגדל הזוהר, שבבעלות עו"ד דרור חטר-ישי ודודי אפל, חוב כלפי רשויות מס הכנסה בגין השנים 2003 ו-2004 בגובה של למעלה מ-400 מיליון שקל.

בתוך כך, עו"ד חבר הגיש אתמול (ד') בקשה בהולה לבית המשפט המחוזי בתל-אביב, לנוכח פריצת משרדי החברה על-ידי בעלי החברה ו/או מי מטעמם, לאחר שמשרדים אלה נתפסו כדין על-ידי המפרק הזמני בהתאם לצו בית משפט.

בהחלטת השופטת ורדה אלשיך מאתמול נטען כי מרגע בו מונה מפרק זמני, חל איסור מוחלט על בעלי השליטה בחברה או מי מטעמם ליטול לחזקתם או לערוך דיספוזיציה כלשהי בנכסי החברה ובמשרדיה, ללא אישור מפורש של בית המשפט.

כמו כן, השופטת אלשיך קבעה כי בעלי השליטה בחברה, נושאי משרה בחברה המחזיקה בה וכן יועצה המשפטי מחויבים להתייצב לחקירות במשרדו של המפרק הזמני, בהתאם לדרישותיו.