בלאומי מרוצים מגליה מאור: שכרה עולה ל-210 אלף שקל

השכר הבסיסי ברוטו של מאור לפני העדכון עמד על 190,269 שקל לחודש ■ החלטת הדירקטוריון התקבלה בהסכמת כל הדירקטורים

דירקטוריון בנק לאומי החליט הערב להעלות את שכר מנכ"ל הבנק, גליה מאור, לכ-210 אלף שקל לחודש. כך על פי הודעה ששיגר הערב (ה') לאומי לבורסה.

בפני הדירקטוריון הוצג חומר הרקע הבא: התפתחות השכר של המנכ"ל הראשי ויתר חברי ההנהלה בבנק בשנים האחרונות, העלות לבנק בגין עדכון השכר למנכ"ל הראשי ונתונים פומביים בדבר השכר ותנאי העסקה של המנכ"לים בחברות הכלולות במדד "ת"א 25".

העלאת השכר הינה החל מיום 1 בינואר 2011. נציין כי השכר הבסיסי ברוטו של מאור לפני העדכון עמד על 190,269 שקל לחודש כך שמדובר בהעלאת שכר של כ-10.5%.

נימוקי הדירקטוריון להעלאת השכר: הדירקטוריון החליט על העלאת השכר למנכ"ל הראשי לאור הערכתו הרבה לתפקודה כמנכ"ל ראשי ובהתחשב בתרומתה ליציבות ההנהלה בזמן חילופי הדורות בבנק וכן בהתחשב במקובל במערכת הבנקאית ובחברות גדולות אחרות לגבי שכר מנכ"לים ותיקים. בין יתר הנימוקים נלקחה בחשבון העובדה שהמנכ"ל הראשי מכהנת בתפקידה מעבר לגיל הפרישה.

עוד מציינים בלאומי כי החלטת הדירקטוריון התקבלה בהסכמת כל הדירקטורים.

בנוסף, אישר דירקטוריון לאומי את המלצת מאור לאייש מספר משרות בכירות בקבוצה. הדירקטוריון אישר את מינויו של דני כהן לחבר הנהלה וראש מערך משאבי אנוש בבנק ואת מינויו של ראש החטיבה המסחרית, גדעון (גידי) אלטמן, לחבר הנהלה.

עוד החליט הדירקטוריון, להמליץ לדירקטוריון בנק לאומי בריטניה (UK), למנות את צבי איצקוביץ' ליו"ר הבנק, במקום איתן רף, אשר סיים את כהונתו כיו"ר בסוף השנה החולפת. הדירקטוריון גם ממליץ לדירקטוריון לאומי קארד, למנות את תמר יסעור למנכ"ל החברה, במקום דני כהן. בנוסף, דוד בר-לב, נכנס לתפקידו כיו"ר בנק לאומי למשכנתאות, במקום אבי זלדמן שפרש, לאחר שקיבל את אישור בנק ישראל.