האם חב' אלווריון בדרך ל"הכנסות משמעותיות" בהודו?

נשיא BSNL: מתכוונים להשלים פריסת רשתות אלחוטיות של פס רחב ב-760 ערים עוד בשנת הכספים הנוכחית ■ אלווריון נמצאת במגעים עם BSNL ועשויה להיות ספקית הציוד לפריסה

איתות חיובי לאלווריון מהודו: נשיא חברת התקשורת BSNL ההודית, גופאל דאס (Gopal Das), הצהיר אתמול (שבת) כי החברה מתכוונת להשלים פריסת רשתות אלחוטיות של פס רחב ב-760 ערים במדינת הענק עוד בשנת הכספים הנוכחית.

נזכיר כי שוק התקשורת המתחמם בהודו כבר סומן כאחד ממנועי הצמיחה העיקריים של אלווריון. הממשלה ההודית מעוניינת לקדם את חיבור האזורים המרוחקים במדינה לתשתיות של פס רחב, ובנובמבר 2010 קיבלה BSNL מענק של כ-524 מיליון דולר לצורך פריסת רשת תקשורת אלחוטית בטכנולוגיית WiMAX.

אלווריון, נציין, נמצאת במגעים עם BSNL ועשויה להיות ספקית הציוד לפריסה, כך שהצהרתה של BSNL מאתמול בהחלט יכולה להעלות ציפיות אצל ראשי אלווריון ומשקיעיה. אם אכן אלווריון תספק את הציוד, מדובר בפרויקט ארוך טווח שיכול להניב לחברה הכנסות של עשרות מיליוני דולרים, ואף יותר מכך.

כבר כשנה מציינים באלווריון את הפוטנציאל בשוק ההודי שמסומן כאחד ממנועי הצמיחה שלה. לדוגמה, בשיחת הוועידה לאחר פרסום דו"חות הרבעון הראשון, אמר מנכ"ל החברה, ערן גורב, כי אלווריון יכולה ליהנות מההזדמנויות בשוק ההודי וכי המכרזים עשויים להוביל ל"עסקים משמעותיים והכנסות משמעותיות" מהשוק ההודי.