דוגמנית: שכבתי עם ברלוסקוני כדי להופיע ב"היפה והחנון"

שערוריית חקירתו של ראש ממשלת איטליה בחשד לשידול לזנות ממשיכה להכות גלים ■ דוגמנית בת 25 מודה לראשונה כי קיימה יחסי מין עם ברלוסקוני, אך מכחישה כי עשתה זאת תמורת כסף

כבר לא רק שמועות: מריה אסתר גרסיה פולנקו, דוגמנית בת 25 ממילאנו, מודה כי קיימה יחסי מין עם ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני.

בימים אלה מתנהלת נגד ברלוסקוני חקירה בה הוא חשוד בשידול לזנות, ופולנקו היא הראשונה שמודה כי שכבה עם ראש הממשלה. עם זאת, הדוגמנית מכחישה כי קיבלה תשלום עבוד היחסים.

התקשורת האיטלקית כינתה את 14 הנחקרות בפרשה "נערות הבונגה בונגה". פולנקו סיפרה כי שכבה עם ראש הממשלה המיליארדר, לא מתוך תאוות-בצע, אלא כהוקרת תודה על כך שמימן טיפול רפואי דחוף לבתה.

בנוסף, פולנקו מספרת כי ברלוסקוני עזר לה לקדם את הקריירה בכך שמצא לה עבודה בגרסה האיטלקית לתוכנית "היפה והחנון". הדוגמנית תיארה את ברלוסקוני כ"נדיב ואכפתי".

עודי סיפרה פולנקו כי נכחה ב-5 או 6 מסיבות בביתו של ברלוסקוני, אך בניגוד לפרסומים, המסיבות מעולם לא הגיעו למצב של אורגיות סוערות. אמירה זו מופרכת על-ידי אינספור עדויות לפיהן ברלוסקוני נהג לבקש מנשים לרקוד ולהתפשט עבורו במסיבות בביתו, עד שהיה בוחר בכמה מהן לצורך קיום יחסי מין.