אפוסנס מתהדרת במינוי זוהר: מי התמנה כדירקטור?

חיים הורביץ, הבן של אלי מטבע ■ חיים עצמו מכהן כבר קרוב ל-20 שנה בתפקידים שונים בטבע ■ הורביץ: "אפוסנס מציגה פריצת דרך של ממש בעולם הרפואה"

חיים הורביץ, דירקטור בטבע ובנו של אלי הורביץ, מונה לדירקטור בחברת אפוסנס . הורביץ (50), נשוי ואב לשלושה ילדים, היה אחראי עד אוקטובר 2010 על ניהול הקבוצה הבינלאומית בטבע והוביל אותה לאורך 8 שנים. קודם לכן ניהל הורביץ את טבע ישראל כ-3 שנים ואת טבע אירופה כ-7 שנים.

הורביץ אמר היום (ב') כי "אפוסנס מציגה פריצת דרך של ממש בעולם הרפואה בכך שהיא מאפשרת אופטימיזציה של טיפול אנטי סרטני על ידי הערכה כמעט מיידית של תגובת חולה לטיפול ו"תיקון מסלול" מהיר של טיפול לא אפקטיבי. אפוסנס מאפשרת הצצה לתגובת המטופל ברמה המולקולארית בלי שהוא יאלץ להמתין לביטוי האנטומי של התגובה, המופיע חודשיים-שלושה מאוחר יותר. בד בבד, אפוסנס עושה שימוש בטכנולוגיה שלה לפיתוח תרופות אנטי סרטניות".

אפוסנס עוסקת בפיתוח מוצרים להדמיה ולטיפול על-בסיס יכולת מיקוד באפופטוזיס (מוות תאי). החברה חתמה לאחרונה על הסכם לא בלעדי עם ענקית התרופות רוש (Roche). על פי ההסכם, יתאפשר לחברת רוש לעשות שימוש במערכת ה-EarliTest של אפוסנס לצורך הדמיה מולקולארית במסגרת ניסויים קליניים שתבצע רוש להערכת טיפולים חדשים בתחום האונקולוגיה. הנתונים הקליניים של מערכת ה-EarliTest שייאספו במסגרת ניסויים אלו ישמשו גם את אפוסנס.