משרד עוה"ד ברנע השלים את המיזוג עם משרד קלינמן נדלר

עו"ד מיקי ברנע, שותף מייסד במשרד: "המיזוג מציב את משרד ברנע בשורה הראשונה של המשרדים הפועלים בתחומי הנדל"ן בישראל"

משרד עורכי הדין ברנע ומשרד עורכי הדין קלינמן נדלר הודיעו באחרונה על השלמת הליכי המיזוג ביניהם. המשרד הממוזג ימנה 30 משפטנים, מתוכם 17 עורכי דין שכירים, 8 שותפים ו-12 אנשי צוות. מדובר בגידול של כ-30% במצבת כוח-האדם של המשרד.

בנוסף הצטרף למשרד כשותף עו"ד ד"ר דותן ברוך, לשעבר שותף במשרד הרצוג פוקס נאמן, שיעמוד בראש מחלקת האינטרנט במשרד ברנע. עו"ד ברוך, שדורג בשנים 2009 ו-2010 על-ידי הדירוג היוקרתי של Chambers Global Guide כאחד מעורכי הדין המובילים בעולם בתחום הגיימינג, ישמש בתפקידו החדש כאחראי על מתן ייעוץ וליווי שוטף לחברות אינטרנט וגיימינג בארץ ובחו"ל.

לדברי עו"ד מיקי ברנע, שותף מייסד במשרד, ההחלטה האסטרטגית בדבר המיזוג עם משרד קלינמן נדלר התקבלה במטרה לחזק את תחומי המומחיות הייחודיים של שני המשרדים: חברות וניירות ערך, תשתיות ומימון פרויקטים, ליטיגציה מסחרית, ליווי עסקאות בינלאומיות ועסקאות נדל"ן מורכבות בישראל ובחו"ל.

ברנע: "המיזוג, כמו גם צירופו של עו"ד ברוך כשותף, מחזקים את מטריית השירותים שמספק המשרד. בשנים האחרונות הפך תחום הנדל"ן לנדבך מרכזי בפעילות העסקית של תאגידים בישראל, והמיזוג מציב את משרד ברנע בשורה הראשונה של המשרדים הפועלים בתחומי הנדל"ן בישראל.

"המשרד שלנו הוקם לפני 7 שנים בהרצליה-פיתוח, כשתחום הליבה שבו אנו עוסקים הוא מסחרי-תאגידי. מתוך ראייה שתחום המקרקעין מהווה את אחת מ-4 הרגליים שעליהן ראוי שיתבסס משרד מסחרי, חיפשנו להתמזג עם משרד שמתמחה בתחום, ומשרד קלינמן נדלר, שנמנה עם משרדי הבוטיק המובילים והמנוסים בתחום הנדל"ן ומחזיק במומחיות ייחודית בליווי עסקאות נדל"ן מורכבות בארץ ובחו"ל, התאים לנו בצורה הטובה ביותר.

לדברי עורכי הדין שוקי קלינמן ואריאל נדלר, ההתמזגות של משרדם למשרד ברנע נעשה כמהלך משלים, שהתבקש על-ידי קהל לקוחות המשרד, שפועלים בשוקי ההון והנדל"ן המקומיים והבינלאומיים. "כבר בתקופה הקצרה מאז השלמת המיזוג רואים את הסינרגיה והגדלת התשואה ללקוחות המשרד.

"המשרד שלנו הוקם ב-1986, ולאורך השנים היינו משרד בוטיק של נדל"ן ועסקנו בפרויקטים בכל הארץ. תמיד היינו צוות קטן של 5 עורכי דין 'ממוקדי נדל"ן', ובאחרונה, לאור המהלכים שראינו מסביבנו בשוק, החלטנו לנסות לחבור למשרד כדי להגדיל את בסיס הלקוחות וכדי להתפתח מבחינת כוח-אדם. יותר קל לגייס ולהחזיק כוח-אדם איכותי כשיש לך גב של משרד גדול ומגוון לקוחות. קיבלנו מספר הצעות, והיות שהצעת משרד ברנע היתה הכי אטרקטיבית, בחרנו להתמזג איתו".

משרד עורכי הדין ברנע נמנה עם המשרדים המובילים בתחום המשפט המסחרי. המשרד מתמחה בייעוץ, ליווי ובייצוג של לקוחות מוסדיים, חברות ציבוריות ופרטיות, יזמים ואנשי עסקים. בין היתר, ברנע מספק שירותים משפטיים בתחומים של חברות וניירות ערך, תשתיות (B.O.T) ומימון פרויקטים (מחלקה שבראשה עומד עו"ד סימון ג'פה), ליטיגציה מסחרית (מחלקה בניהול עו"ד זוהר לנדה), דיני עבודה, מיסוי ומקרקעין. למשרד תחום התמחות ייחודי בתכנון ובהוצאה לפועל של עסקאות בינלאומיות - cross border - הן בייצוג גופים זרים הפועלים בישראל והן בייצוג חברות ישראליות הפועלות בחו"ל.

עם לקוחות המשרד נמנים ארגונים וחברות מובילים בישראל ובחו"ל, לרבות קבוצת גאון, פרויקט הרכבת הקלה בירושלים, Pilat Media Global, חברת GES מקבוצת עזריאלי, הרשות לפיתוח תל-אביב, עסקי קיבוץ שפיים, "אהבה - מעבדות ים המלח", עמיעד מערכות סינון, כרמית תעשיות ממתקים ועוד.