משרד יגאל ארנון מגייס 9 עו"ד חדשים ומשדרג לשותפות 4 שכירים

בכך יעלה מספר השותפים במשרד יגאל ארנון ושות' ל-40, ומספר עורכי הדין יעלה ל-115 ■ השותף הבכיר, עו"ד גיל אורן: "יהיו כאן משרדים עם 300 עורכי דין, כמו בארה"ב"

מדי שנה בוחנת פירמת עורכי הדין יגאל ארנון ושות', מהפירמות הגדולות והמובילות בשוק עריכת הדין, צירוף שותפים וכן עורכי דין חדשים, מתוך מטרה להמשיך ולבסס את המשרד כמשרד מקצועי מוביל. השנה מצרף המשרד לשותפות 4 מעורכי הדין השכירים ומגייס לשורותיו 9 עורכי דין חדשים, ש-7 מהם התמחו במשרד.

השותפים המצטרפים הם עו"ד בנימין חורף, שייצג באחרונה את אזורים בתיק בו נדחתה תביעה שנועדה לסכל את מכירת אחזקותיה בלגנא הולדינגס לאנגל משאבים; עו"ד יובל ברגיל, שמייצג בין היתר את הבנק הבינלאומי הראשון בפרשת חפציבה; ועו"ד שי רייכר, שמייצג את רעייתו ובתו של סמי שמעון ז"ל בסכסוך על עזבונו, וייצג את חברת ספידן במכרז להקמת הקו האדום של הרכבת הקלה בתל-אביב. כן צורף כשותף עו"ד אלירן פורמן, שייצג באחרונה את טאואר סמיקונדקטור בגיוס 100 מיליון דולר בהנפקת אג"ח ואת בנק הפועלים במימון רכישת מירס תקשורת בע"מ על-ידי חברת אלטיס של פטריק דרהי.

כעורכי דין חדשים במשרד גויסו עו"ד דניאל דמבוריץ, שהגיע ממשרד שיבולת ושות' והצטרף למחלקת ההיי-טק; עו"ד יעל קנרק, שהגיעה ממשרד ראב"ד, מגריזו, בנקל ושות', והצטרפה למחלקת התאגידים.

7 עורכי הדין הנוספים שהצטרפו כשכירים סיימו השנה התמחות במשרד יגאל ארנון. השבעה הם עורכי הדין אבינועם שפע ודניאל לורבר, שהצטרפו למחלקת ההיי-טק; עורכי הדין אמיר קולטון, סיון גילרון-דותן ויונתן שטרק, שהצטרפו למחלקת התאגידים; עו"ד זוהר נבו, שהצטרף למחלקת המיזוגים והרכישות; ועו"ד נפתלי ניר, שהצטרף למחלקת המקרקעין של המשרד.

עם הצטרפותם של השותפים ועורכי הדין החדשים יעלה מספר השותפים במשרד יגאל ארנון ושות' ל-40, ומספר עורכי הדין יעלה ל-115. בסך-הכול מועסקים במשרד, על שלוחותיו בירושלים ובתל-אביב, כ-230 עובדים.

לדברי השותף הבכיר, עו"ד גיל אורן, כמות עורכי הדין והשותפים שמצרף המשרד לשורותיו השנה היא גדולה במיוחד, על רקע התרחבות בפעילותו עקב מספר עסקאות בולטות שהמשרד לקח בהן חלק, בהן רכישת אחזקות בכביש 6, ייצוג חברת Dapper בעסקה בה רכשה אותה יאהו, ייצוג החברה הצרפתית Essilor SA ברכישת 50% מהאחזקות בחברת שמיר אופטיקה ועסקאות רבות נוספות.

עו"ד אורן מציין כי בשנה האחרונה ניתן להצביע על התרחבות ניכרת בפעילות המשרד גם בתחומי התעשייה עתירת הידע, על היבטיה השונים, כולל ייצוג חברות, קרנות הון סיכון בעסקאות השקעה מיזוג ורכישה, כמו גם בפעילות שוטפת של הסכמים טכנולוגיים וקניין רוחני.

לדבריו, במקביל עוסק המשרד באופן נרחב בתחום שוק ההון, הכולל ייצוג חברות ציבוריות וגופים מוסדיים בעסקאות גיוסי הון וליווי שוטף, כמו גם טיפול בהיבטים שונים של הסדרי חוב.

- יש תחושה שהמשרדים הגדולים בארץ אינם מפסיקים לגדול. האם יבוא יום ונגיע לסדרי הגודל של המשרדים בארה"ב?

"התשובה לכך אינה ברורה, אבל המגמה היא בהחלט שנגיע יום אחד לכך שיהיו כאן משרדים עם 250 ו-300 עורכי דין. בסופו של דבר, מה שעשוי לאפשר זאת הוא הניסיון לאפשר כניסה של משרדי עורכי דין זרים לארץ וליצר שותפויות ביניהם לבין המשרדים בארץ, כפי שמקובל למשל בתחום ראיית החשבון.

"נכון להיום לא ניתן לעשות שותפות בין עורכי דין מקומיים לזרים. לנו, כמשרד יגאל ארנון, אין היום עמדה מגובשת בעניין הזה. בעבר לא חשבנו בהכרח שזה נכון להיקשר למותג ספציפי בחו"ל, גם כי אנחנו כבר מותג בעצמנו בארץ, וגם כי אנחנו עדיין לא בנויים לכך. בעתיד אולי נשנה את החלטתנו".