"הייתי עושה לאוהדי הפועל ת"א טרנספר עם ערביי ישראל"

כך, לפי דיווח ב"מעריב", אמר שלשום דני נוימן, פרשן הספורט של ערוץ 1 ■ נוימן בתגובה לרשת ב': "דבריי הוצאו מהקשרם"

"לו יכולתי הייתי עושה לאוהדי הפועל תל-אביב טרנספר עם כל ערביי ישראל" - את המשפט הזה פרסם היום (ד') העיתון "מעריב", תוך שהוא מייחס את הציטוט לדני נוימן, פרשן הספורט של ערוץ 1 הממלכתי.

לפי הדיווח, הדברים נאמרו במהלך שיחה של נוימן עם אנשי ההפקה בערוץ 1 לפני המשחק שנערך שלשום (ב') בקריית-שמונה. עוד דווח כי אנשי תקשורת שהיו במקום שמעו את הדברים שיצאו מפיו של נוימן.

ואולם, נוימן עצמו דחה היום בראיון לרשת ב' את הדברים מכל וכל: "מקצתם של הדברים אכן נכון; רובם כלל וכלל לא נכון. דברים הוצאו מהקשרם וסולפו, וכנראה שיש מישהו שרוצה לעשות כאן איזה חיסול ממוקד לדני נוימן. אבל אני עם האמת שלי, עם היושר המקצועי שלי. אני את הדעות שלי הפוליטיות לא מביא למגרשי הכדורגל".

נוימן הסביר כי היו שני צלמים במקום, עמית הורסקי ובחורה נוספת, אשר ניגשה אליו ושאלה אותו מדוע הוא שונא את הפועל תל-אביב. "אמרתי, קודם כל אני לא שונא את הפועל תל-אביב; אני חושב שהיא קבוצה טובה, הכי טובה בארץ. יש לי רק בעיה עם הקהל של הפועל תל-אביב - לא כולו כמובן, כי יש הרבה מאד אנשים בקרב הקהל של הפועל תל-אביב שהם ידידיי והם גם משתייכים לאותו זרם פוליטי לו אני משתייך", אמר נוימן, תוך שהוא מדגיש כי לא התכוון לשמאלנים.

הוא הודה כי דיבר באותו מעמד על טרנספר ועל אביגדור ליברמן, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אך הדגיש כי "כנראה היא השליכה מכך שאני רוצה לעשות טרנספר לאוהדי הפועל תל-אביב. לא היה, לא נברא, אני לא רוצה לעשות טרנספר, אני מכבד אותם, אני מעריך אותם, אני גם כועס עליהם!".