הפרסומת החדשה של הבינלאומי: הכי זכורה ואהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: זה השבוע התשיעי ברציפות שפרסומת של הבנק הבינלאומי באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב ובכיכובו של הפרזנטור אסי כהן היא הכי אהודה

הפרסומת החדשה לבנק הבינלאומי, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, מתמקמת כבר בשבוע הראשון לשידורה בראש דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות.

שיעורי הזכירה של הפרסומת זהים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד כעת על 13.6%. מבחינת אהדה, הפרסומת מציגה שיעורי אהדה כמעט זהים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד כעת על 23.8%.

ד"ר רינה דגני, יו"ר קבוצת גיאוקרטוגרפיה, אומרת כי זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של מדד גיאוקרטוגרפיה שפרסומות השייכת לאותו קמפיין מובילות את רשימת הפרסומות האהובות במשך 9 שבועות ברציפות.

הפרסומת של מקדונלד'ס, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד לפי נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון.

למרות ההשקעה, הפרסומת לא רושמת דירוגים גבוהים בזכירה ואהדה וממוקמת במקום העשירי בדירוג הזכורות ובמקום החמישי בדירוג האהודות.

מספר הפרסומות עלה השבוע

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה לעומת מספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 263, בהשוואה ל-236 בשבוע שקדם.

גם סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע עלה לעומת לשבוע שעבר, ועומד השבוע על כ-40 מיליון דולר, לעומת כ-37 מיליון דולר בשבוע שעבר.

פרסומת אהובה
 פרסומת אהובה