נוקיה C7 - לא תחרות ל-iPhone ולאנדרואיד

ה-C7 מציע שמע טוב ונוחות הפעלה בחלק מהדברים, אולם מי שרוצה טלפון חכם אמיתי עם מגוון אפליקציות להורדה, גישה נוחה למייל וגלישה לאינטרנט - יעדיף מכשיר מתחרה

ה-C7 הוא המתחרה שמציגה נוקיה ל-iPhone ולסמסונג גלקסי. ממשק: הדגם מגיע עם עדכון למערכת ההפעלה סימביאן - גרסה 3^. בנוקיה שיפרו את יכולות המגע שהן עכשיו הרבה יותר נעימות בעת המעבר בין המסכים, התפריטים והלחיצה במקלדת.

אינטרנט: מכשירי המגע החדשים של המתחרים מאפשרים ברוב המקרים גלישה נוחה באינטרנט, כמעט באותה נוחות של המחשב הביתי. נוקיה עדיין לא הצליחה לגרום לטלפונים שלה לחקות את צורת הגלישה הזו והדפדפן שלה ממש לא נוח לגלישה, מכיוון שהוא איטי ולא ידידותי. מה שכן, המכשיר יודע לעבור בין גלישה סלולרית ל-WiFi באופן אוטומטי.

מיילים: אחת הבעיות בסימביאן באופן כללי וגם בגרסה 3^ היא שירות המייל שלו. בניגוד לאנדרואיד או iOS של אפל בהם ניתן לקבל את המיילים בקלות ולעבור עליהם במהירות, ב-C7 לוקח התהליך הזה המון זמן. ניסינו את השירות הזה באמצעות ג'ימייל, ופעמים רבות זמני הטעינה של פתיחת מיילים או הורדה שלהם היו ארוכים מדי.

עיצוב: מראה מתכתי-אלגנטי, שלא מזכיר את הטלפונים המרובעים השחורים של המתחרים. יש לו מסך בגודל 3.5 אינץ', הוא שוקל 130 גרם והוא מאוד דק.

מצלמה: 8 מגה פיקסל, ללא פוקוס אוטומטי, אבל עם פלאש. התמונות טובות, במיוחד לעומת טלפונים אחרים. צילום הווידיאו עובד כאן באיכות HD של 720p, כך שגם הסרטונים טובים.

אפליקציות: אפליקציות שעבדו על סימביאן בגרסאות קודמות לא בהכרח יעבדו כאן, כך שמספר האפליקציות בחנות של נוקיה - OVI, הוא דל.

שמע: בניגוד לאייפון 4 וגם למכשירים אחרים, ה-C7 מציע איכות שמע מעולה גם ברמקול וגם במיקרופון שלו.

בשורה התחתונה: המכשיר מציע שמע טוב ונוחות הפעלה בחלק מהדברים, אולם משתמשים שרוצים טלפון חכם אמיתי עם מגוון אפליקציות להורדה, גישה נוחה למייל וגלישה לאינטרנט, יעדיפו מכשיר של המתחרים.

מחיר: באורנג' - 3,530 שקל (או 98 שקל ב-36 תשלומים).

ציון: 8.

 נוקיה C7
  נוקיה C7