דיווח לבורסה: רכיב עדיין לא השלים את עסקת "מעריב"

עפ"י הדיווח, רכיב העביר ב-27 בינואר את הלוואתו לעיתון בסך 3 מיליון דולר - אך טרם השלים את יתר התחייבויותיו במסגרת העסקה, והוא מנהל מו"מ עם הכשרת היישוב ועופר נמרודי

יו"ר "מעריב ", זקי רכיב, עדיין לא השלים את כל העסקה להשתלטותו על העיתון. קבוצת "מעריב" דיווחה היום (א') לבורסה כי רכיב העביר ב-27 בינואר את הלוואתו לעיתון העומדת על 3 מיליון דולר, כפי שהתחייב. עם זאת, רכיב עדיין לא השלים את יתר התחייבויותיו במסגרת העסקה, ועל-פי הדיווח הוא "מנהל משא-ומתן" עם הכשרת היישוב ועופר נמרודי, מהם הוא רוכש את השליטה על העיתון.

על-פי מתווה ההשקעה של רכיב, שנחתם במארס ותוקן במאי, ישקיע מיליונר ההיי-טק 15 מיליון דולר ב"מעריב", מתוכם 12 מיליון דולר כנגד הקצאה פרטית של 30% ממניות החברה (עסקה המשקפת שווי של פחות מ-30 מיליון דולר למעריב "לפני הכסף") ועוד 3 מיליון דולר כהלוואה, אשר רק אותם כאמור העביר. במקביל ירכוש רכיב את חובו של "מעריב" לבנק הפועלים - 106 מיליון שקל.

עוד סוכם כי לרכיב תהיה יד חופשית בניהול מצבת העובדים של העיתון בשנה הראשונה לכניסתו כשותף. כמו כן, רכיב תר אחר מקום חלופי למערכת העיתון, ככל הנראה במתחם רמת-החי"ל בתל-אביב.