רות קפיטל: קנו מניית פרולור - תזנק 41% ל-8 דולר

אתמול דיווחה החברה על תוצאות חיוביות בניסוי בתרופה להמופיליה ■ רות קפיטל: הזרז הנוכחי - תוצאות ניסוי שלב 2 בהורמון הגדילה

אתמול (ד') דיווחה פרולור ביוטק על תוצאות חיוביות בניסוי בתרופה להמופיליה, ובבית ההשקעות "רות קפיטל" מיהרו להוציא סקירה מיוחדת, בה הם קוראים למשקיעים לקנות את מניית החברה כיוון שתזנק ב-12 החודשים הקרובים ב-41% ותגיע למחיר של 8 דולר למניה.

פרולור, נזכיר, דיווחה אתמול על תוצאות מניסוי השוואתי של הגירסה ארוכת הטווח של התרופה להמופיליה פקטור 9 בעכברים המופילים אשר חסרים פקטור 9. הניסוי תוכנן בכדי למדוד את פוטנציאל העלייה בפעילות קרישת דם ומשך פעילות קרישת הדם של הגירסה ארוכת הטווח של פרולור Factor IX-CTP בהשוואה לגירסה הקיימת בשוק.

הגירסה ארוכת הטווח של החברה הראתה בניסוי יכולת עצירת דימומים ביעילות גבוהה יותר ולפרק זמן ממושך יותר במודל העכברים ההמופילים בהשוואה לגירסה הקיימת בשוק. הדימומים היו קלים יותר ונמשכו זמן קצר יותר לקבוצה שטופלה ב-Factor IX-CTP.

ב"רות קפיטל" מציינים כי לעת עתה, הזרז הבא למניה מצויה בתוצאות ניסוי שלב 2 בהורמון הגדילה של החברה, אשר צפוי ברבעון השני של השנה. על פי התחזיות, התוצאות צפויות להיות חיוביות.