פרוטאולוג'יקס מהדקת את השת"פ עם גלקסו-סמית'-קליין

הודיעה כי 2 החברות בחרו מטרה חמישית במסגרת השת"פ ביניהן ■ במהלך הרבעון הראשון של 2010 חתמה החברה על הסכם שיתוף פעולה עם GSK

חברת פרוטאולוג'יקס , העוסקת בפיתוח תרופות, הודיעה היום (א') כי חברת התרופות הבינלאומית גלקסו-סמית'-קליין והחברה בחרו מטרה חמישית במסגרת השת"פ בין שתי החברות. בחירת המטרה החמישית נעשתה בעקבות מחקר שהתבצע במשותף במעבדות של שתי החברות ולאחר שצוותי המחקר הגיעו למסקנה שלמטרה שנבחרה ישנו פוטנציאל לפיתוח של מולקולות בעלות פעילות תרפויטית במספר סוגי סרטן אפשריים.

ג'וש לוין, מנכ"ל פרוטאולוג'יקס ציין כי "אנו גאים על המשך שיתוף הפעולה עם חברת GlaxoSmithKline. אנו פועלים להשלמתן של תוכניות הפיתוח עם החברה ונותרה תוכנית אחת בלבד לבחירה, במקביל אנחנו עובדים על שיתופי פעולה עם חברות אחרות".

כזכור במהלך הרבעון הראשון של 2010 חתמה החברה על הסכם שיתוף פעולה עם GSK. החברות משתפות פעולה ב-6 תוכניות מחקר ופיתוח עבור 6 חלבוני מטרה הקשורים למחלת הסרטן. במסגרת ההסכם בין החברות, קיבלה פרוטאולוג'יקס מ-GSK תשלום מיידי של 3 מיליון דולר במועד חתימת ההסכם וכן 2 מיליון דולר מתוך סך של 5.4 מיליון דולר עבור מימון הפיתוח.