פרטנר ואריקסון מתקרבות? אלון ברמן מונה למנכ"ל אריקסון

אלון ברמן - סמנכ"ל טכנולוגיות של חברת פרטנר עד לפני 9 חודשים ■ המינוי מבטא ניסיון לאיחוי הקרע בין החברות שנוצר סביב המיכרז בתשתיות הדור הרביעי בפרטנר

חברת אריקסון ישראל ממנה את אלון ברמן, סמנכ"ל טכנולוגיות של חברת פרטנר עד לפני 9 חודשים, כמנכ"ל. ברמן התמנה למנכ"ל אריקסון ישראל בתקופה מאוד אינטנסיבית בשוק הסלולר על רקע כניסתם של מפעילים חדשים לשוק ועל רקע מעבר ושידרוג של הרשתות הקיימות לדור הרביעי בסלולר.

‏אריקסון ישראל היא ספקית תשתיות הסלולר הגדולה בישראל והיא הספקית שסיפקה לשלוש החברות הגדולות את הרשת הסלולארית שבה הן משתמשות.

‏ברמן כיהן עד חודש מארס 2010 כסמנכ"ל תקשורת נייחת של פרטנר שימש ברמן מספר שנים כסמנכ"ל טכנולוגיות בפרטנר והיה אחראי על ההסכם לפני האחרון של שדרוג רשת פרטנר לדור 3.5 בסלולר באמצעות אריקסון.

‏בעקבות ההחלטה על מיזוג פעילות התקשורת הקווית עם פעילות שירות הלקוחות פרש מהחברה. המינוי של ברמן מבטא בבחינת פרטנר ואריקסון ניסיון לאיחוי הקרע שהיה בין החברות והמתיחות שנוצרה סביב המיכרז בתשתיות הדור הרביעי בפרטנר. בסופו של דבר פרטנר בחרה באריקסון ישראל אבל הדבר לווה בהמון מתיחויות ובהמון חיכוכים לאורך השנה החולפת.