השיחה: דרהי ועוזר מארחים, אלכס גלעדי מעניק לפיד

סמי סגול מקבל הכרה ■ אלכס גלעדי מעשיר ■ ישראל קורט משיק ■ אילן בן-דב מאמץ ■ וגם: איזו החלטה גורלית מעסיקה את יואב צור?

קורט טבעות ופלאות

ישראל קורט, מנכ"ל ה. שטרן בישראל, השיק אתמול (ב') בבוקר בקניון רמת-אביב תערוכה נודדת לא שגרתית. בתערוכה מוצגת קולקציית הטבעות של ה. שטרן אשר עוצבה בשיתוף פעולה עם חברת דיסני העולמית, כהומאז' לאדפטציה הססגונית של טים בארטון ל"אליסה בארץ הפלאות".

עופרה שמלצר, ישראל קורט, תערוכת טבעות בשיתוף פעולה עם דיסני / צלם אביב חופי
 עופרה שמלצר, ישראל קורט, תערוכת טבעות בשיתוף פעולה עם דיסני / צלם אביב חופי

עופרה שמלצר וישראל קורט

הגיעו להתרשם: אורי אבל, מנכ"ל קניון רמת-אביב, עתליה שמלצר ובתה עופרה, אירינה שלמור, אורי פפר ויעל גולדמן, ודלית הראל סמנכ"לית ה. שטרן.

פותחים עונה

קברניטי HOT ובהם בעל השליטה, פטריק דרהי, היו"ר דקסטר גואי, המנכ"ל הרצל עוזר, וסמנכ"ל התוכן והרגולציה יורם מוקדי, אירחו אתמול מאות אנשי תקשורת, שחקנים ומוסיקאים לרגל השקת העונה השנייה של הסדרה "רד בנד" שעולה בקרוב בערוץ "HOT קומדי סנטרל".

חיים סלוצקי, יורם מוקדי, ארוע השקת העונה השניה של
 חיים סלוצקי, יורם מוקדי, ארוע השקת העונה השניה של

חיים סלוצקי ויורם מוקדי

האירוע, שהתקיים במועדון רדינג 3 בנמל תל-אביב, כלל הופעה של להקת הבובות "רד בנד" שאירחה את נינט ואת להקת הדג נחש.

אבי בר, ארוע השקת העונה השניה של
 אבי בר, ארוע השקת העונה השניה של

אבי בר

נצפו: ניצן חן יו"ר מועצת הכבלים והלווין, אודי מירון הבעלים של ענני תקשורת, אבי בר מנכ"ל ערוץ הספורט, המפיק חיים סלוצקי וזוגתו דרי שי, יורם באומן, יוסי לובטון , גיא אלון אליאב ועוד.

האו"ם מכיר במפעלות

בטקס חגיגי שנערך אמש במלון אמריקן קולוני במזרח ירושלים אימץ וילפריד למקה, המשמש כיועץ מיוחד למזכ"ל האו"ם לענייני ספורט, שלום ופיתוח, את התוכניות של עמותת מפעלות חינוך וחברה, מיסודה של איש העסקים סמי סגול.

רועי ורמוס, וילפריד למקה, סמי סגול, אברהם בורג / צלם ניר קידר
 רועי ורמוס, וילפריד למקה, סמי סגול, אברהם בורג / צלם ניר קידר

רועי ורמוס, וילפריד למקה, סמי סגול ואברום בורג

בטקס נכחו: אברהם בורג, יו"ר עמותת מפעלות, ד"ר מאיר אורנשטיין מנכ"ל מפעלות, רועי ורמוס איש העסקים וחבר דירקטוריון מפעלות, כריסטיאן ברגר, שגריר האיחוד האירופי בשטחים, מוטי אורנשטיין ממייסדי מפעלות, מושיק תאומים, ויקטוריה אורטגה נציגת השגרירות הספרדית, בכירים מסוכנויות שונות של האו"ם ומנהלי ארגוני חינוך ושלום פלסטינאים.

גלעדי מעשיר

אלכס גלעדי, חבר הנהלת הוועד האולימפי הבינלאומי, העניק ליו"ר הוועד האולימפי הישראלי, צבי ורשביאק, את לפיד המשחקים האולימפיים של מונטריאול 1976. עם התרומה הנוכחית אוסף הלפידים האולימפיים הקיים במתקן החוויה האולימפית מונה 22 לפידים, כולם תרומתו של גלעדי, והוא מהגדולים בעולם. גלעדי סיפר כי רק במוזיאון האולימפי בלוזאן שבשוויץ מוצגים כל הלפידים, מכל האולימפיאדות. גלעדי הבטיח כי ימשיך לפעול על מנת להעשיר עוד את האוסף.

בן-דב מאמץ

חברת פרטנר חידשה באחרונה את תמיכתה בגדוד "שחר", וזאת במסגרת פרויקט "אמץ לוחם" של האגודה למען החייל.

אילן בן דב, סא
 אילן בן דב, סא

אילן בן-דב, בר חן ויעקב גלברד

בטקס שהתקיים בבית פרטנר השתתפו בכירי פרטנר, בכירים באגודה למען החייל ובכירים בפרויקט אמץ לוחם: אילן בן-דב, יעקב גלברד, אילן טל, סא"ל בר חן, עמליה גלזר, ניצה בובליל ו-ורדה דרוקר.

הססטוסים שלהם:

Yoav Zur מתלבט - האם לאמץ כלב? בצד השלילה: שתי נשיכות עוינות בילדות. בצד החיוב: בקשה של בתו האהובה, עלמה, והרצון לעבור עוד מכשול פסיכולוגי בדרך לאושר

Ami Giniger מעדכן שהוא ורעייתו טסים לקרוגר פארק, לשני לילות, לישון עם אריות