4 חודשי הרחקה מהמגרש לאוהדים שקראו "אהובה תומר עולה באש"

זהו העונש שהוטל על אוהדי הפועל ת"א שתקפו שוטרים במשחק הגביע מול עירוני קריית-אתא וקראו קריאות בגנות תנ"צ תומר שנספתה בשריפה בכרמל ■ הפועל ת"א נקנסה ב-20 אלף שקל

בית המשפט המחוזי בחיפה הרחיק היום (ד') ל-4 חודשים את אוהדי הפועל תל-אביב שנעצרו במפגש מול עירוני קריית-אתא בגביע המדינה, בחשד כי תקפו את השוטרים שניסו להשליט סדר במקום וקראו קריאות בגנות תנ"צ אהובה תומר ז"ל.

"הדברים חמורים ומעוררים חלחלה ושאט-נפש כשהם נאמרים על מי שהקריב את נפשו ותוך ניסיונות להציל חיים", אמר היום שופט בית המשפט המחוזי, כמאל סעב, בדיון על הרחקת האוהדים מהמגרשים.

הדיון היום בבית המשפט המחוזי נערך בערעור שהגישה המשטרה, לאחר שבית משפט השלום בחיפה הרחיק את השניים ל-15 יום בלבד.

"אני דוחה בשתי ידיי את הסבריהם של החשודים ומוקיע אותם בכל לשון של הוקעה", אמר השופט בתגובה לטענות סנגוריהם של האוהדים. "לדאבון הלב, חוסר הרגישות וההתחשבות חצתה כל גבול", הוסיף.

במשטרה המשיכו היום לגנות את התנהגותם של אותם אוהדים ואמרו כי יפעלו למצות את ההליכים נגדם. יש לציין כי במקביל הועברה תלונה מצד המשטרה למשרדי ההתאחדות לכדורגל.

על-פי החשד, במהלך ההתמודדות מול עירוני קריית-אתא במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה בכדורגל לא הסתפקו האוהדים בשירי עידוד לקבוצתם, ושניים מהם החלו בקריאות גנאי שכללו את הצעקות: "אש, אש, אש - אהובה תומר עולה באש". הם נעצרו בחשד לתקיפת שוטרים והפרת הסדר הציבורי.

ככל הנראה ביקשו השניים, בני 21 ו-23, להקניט את אוהדי עירוני קריית-אתא, העיר בה גדלה מפקדת תחנת חיפה. מיד לאחר המשחק הם נעצרו, ובמשטרה מאוד לא אהבו את הדברים - זאת בלשון המעטה.

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל קנס את הפועל תל-אביב ב-20 אלף שקל בפועל ובנוסף הטיל עליה קיום משחק ללא קהל על-תנאי למשך שנה, בגין התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדי הקבוצה במשחק מול קריית-אתא והקריאות בגנותה של סנ"צ אהובה תומר.