בפעם השלישית: הפרסומת לבנק הבינלאומי - הזכורה והאהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של גליקמן-נטלר-סמסונוב, בכיכובו של אסי כהן, זוכה לשיעורי אהדה הגבוהים ב-40% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות

הפרסומת של הבנק הבינלאומי, באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב ובכיכובו של אסי כהן, ממשיכה להוביל את מדד הפרסומות הזכורות ביותר זה השבוע השלישי ברציפות.

שיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד כעת על 14.4%.

הפרסומת של הבנק הבינלאומי היא גם הפרסומת האהודה ביותר, עם שיעורי אהדה הגבוהים ב-40% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד כעת על 24.9%.

הפרסומות של הבינלאומי מצליחות זה השבוע ה-11 ברציפות לשמר את נאמנות הציבור הישראלי.

פרסומת נוספת שרושמת הצלחה השבוע היא של המשרד לאיכות הסביבה באמצעות לפ"ם ובכיכובו של טל פרידמן. הפרסומת ממוקמת במקום השני ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות.

הפרסומת יצרה שיעורי אהדה גבוהים יותר בקרב נשים ובקרב גילאים צעירים יותר (18-34), כלומר בקרב הקהלים אשר באופן מסורתי נתפסים כפתוחים יותר לאימוץ הרעיונות של איכות הסביבה.

השבוע אנו עדים לפעילות פרסומית ערה של חברות ביטוח עם פרסומות של חברת הביטוח AIG, ביטוח ישיר, ביטוח 9,000,000 ומגדל. כל הקמפיינים הנוכחיים עושים שימוש בפרזנטורים ידועים, דוגמת אבי קושניר ומוני מושנוב, אריק זאבי, אלכס מה"יפה והחנון" ורפי פרסקי. השימוש בפרזנטורים מרמז כי חברות הביטוח מנסות להציג את הפן ה"אנושי" שלהן, וליצור אהדה והזדהות עמן.

הפרסומת למפעל הפיס, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.9 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ירד לעומת מספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 286 (בהשוואה ל-292 בשבוע שעבר).

סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע ירד לעומת שבוע שעבר, ועומד השבוע על כ-39 מיליון דולר (לעומת כ-40 מיליון דולר בשבוע שעבר).

אהדה
 אהדה