אשת טורס תפצה לקוחות ב-15 אלף שקל על תקלות בחופשה

במהלך החופשה נגנבו מרכבם של התובעים חפצים יקרי-ערך, אך לצערם התברר כי פוליסת הביטוח שלהם אינה בתוקף - שכן הפוליסה שהונפקה להם היתה ל-6 ימים ולא לכל החופשה

חברת אשת טורס (ארגון שירותי תיירות בע"מ) תפצה לקוחות ב-15,500 שקל בעקבות שורת תקלות במהלך חופשה משפחתית - כך נפסק לאחרונה בבית משפט השלום בתל-אביב.

את התביעה הגישו בני-הזוג חמדת ואלי שרגא באמצעות עו"ד אלעד בצר, לאחר שהזמינו חופשה משפחתית בת 5 שבועות בארגנטינה להם ול-3 ילדיהם הקטינים. בפועל, מצאו עצמם את התובעים מבלים בטיסה בת 12 שעות ללא אוכל כשר להם ולילדיהם, ללא עריסה לתינוקת בת כחודשיים והחמור מכל - ללא שהונפקה להם פוליסת ביטוח לכל תקופת שהותם בארגנטינה, זאת למרות שכל אלה הוזמנו מראש בסוכנות הנסיעות.

במהלך החופשה נגנבו מרכבם של התובעים חפצים אישיים יקרי-ערך, אך לצערם התברר כי פוליסת הביטוח שלהם אינה בתוקף - שכן הפוליסה שהונפקה להם היתה ל-6 ימים בלבד ולא לכל החופשה.

בעקבות כך הגישו בני המשפחה תביעה כנגד אשת טורס, אשר טענה מצדה כי פעלה ללא דופי. השופט צחי עוזיאל לא השתכנע וחייב, כאמור, את אשת טורס לשלם לתובעים סך של 15,500 שקל.

עו"ד אלעד בצר מסר בתגובה: "התובעים שמחים שהפרשה, אשר גרמה להם עוגמת-נפש רבה מאוד, הגיעה לסיומה - בכך שבית המשפט חייב את חברת הנסיעות בסך משמעותי לריפוי נזקיהם". (תא"מ 42109-05-10).