דורי מדיה מכרה תוכנית הריאליטי "מגודלים" גם לארה"ב

אם ITV Studios America תמכור את התוכנית לרשת אמריקנית והיא תצליח בשידורה, עשויה העסקה להניב עשרות מיליוני דולרים

דורי מדיה, בשיתוף עם חברת אינדימדיה הבריטית, מכרה את תוכנית הריאליטי שלה ושל סלקום, "מגודלים", לחברת ההפקה ITV Studios America בארה"ב. אם ITV Studios America תמכור את התוכנית לרשת אמריקנית והיא תצליח בשידורה, עשויה העסקה להניב עשרות מיליוני דולרים. כפי שפורסם באחרונה ב"גלובס", "מגודלים" עומדת במרכז השידורים של ערוץ טורקי חדש ומהווה את תוכנית הדגל שלו.

תוכנית הריאליטי, בה יכולים הגולשים באינטרנט ובסלולרי לשלוט בגורלם של המשתתפים, נמכרה עד כה ל-15 מדינות, ובהמשך השנה צפויה לעלות לאוויר בפורטוגל ובברזיל. אולפני ITV Studios America עוסקים בהפקת תוכניות ריאליטי, ובין השאר היא הפיקה את Hell's Kitchen - מטבחי הגיהינום, אשר שודרה בארץ בכבלים ובלוויין. אינדימדיה היא חברת פורמטים ומדיה חברתית מבריטניה.

נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ, אמר כי "אנחנו גאים מאוד לשתף פעולה עם ITV Studios America בחדירה לשוק האמריקני עם פורמט בינלאומי כמו 'מגודלים', שיכול להתאים למדינות ותרבויות שונות ברחבי בעולם. ביחד עם סלקום, פיתחנו מוצר שבני נוער אוהבים מאוד, מכיוון שהם יכולים להשפיע באמצעות הצבעה באינטרנט ובנייד על המתרחש על המסך".