נדב פלטי

נדב פלטי
נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ

כתבות אחרונות

 
נדב פלטי  / צילום: איל יצהר, גלובס

סוני מוכרת את אחזקותיה בדורי מדיה לשותפים הישראלים

סוני החזיקה במחצית ממניות חברת המדיה, והחליטה לצאת מהשותפות לאחר שהוחלט שתתמקד בהפקת תוכן בלבד • השותפים הישראלים בדורי, תמי מוזס-בורוביץ ונדב פלטי, ירכשו את המניות

ענת ביין-לובוביץ' 27.07.2020
יוני פארן / צילום: איל יצהר, גלובס
חברות הפקה | בלעדי

טלנובלה בהמשכים: יוני פארן עוזב את דורי מדיה-דרסט

בשוק מעריכים כי פארן יקים חברת הפקה חדשה - באופן עצמאי או בשיתוף-פעולה עם גורמים אחרים

ענת ביין-לובוביץ' 26.02.2020
יוני פארן, זוהר יעקבסון, יהודה לוי ונדב פלטי / צילום: שוקה כהן

הרשת החברתית: זוהר הוליוודי בסמטאות נווה-צדק

תמי מוזס-בורוביץ' ונדב פלטי, ראשי חברת דורי מדיה, אירחו אמש את תחרות חצי הגמר של טקס פרסי האמי הבינלאומי

הדס ברק 23.06.2015
נדב פלטי / צילום: איל יצהר

סוני פיקצ'רס רוכשת 50% מערוצי הטלנובלות של דורי מדיה

ענקית התוכן תרכוש מחצית מחלקה של דורי בדורי מדיה אות, 50% מהפעלת ערוץ Baby TV באינדונזיה ו-50% מערוצי ויוה בישראל ושירות ה-FVOD המקוון ■ עפ"י ההערכות, שווי העסקה עומד על עשרות מיליוני שקלים

לי-אור אברבך 21.10.2014

הסדרה "חברות" ששודרה בערוץ 10 זכתה בפרס בינלאומי

הסדרה שיצרו ליטל שוורץ ויואב גרוס זכתה בפרס הקומדיה בטקס "ורד הזהב"

לי-אור אברבך 18.09.2014
גבעון שניר/ צילום: אמיל שוויד

דורי מדיה וגבעון שניר משיקים חברה ליצירה מקורית באינטרנט

"MeMeMe" תציע ליוצרים מגוון שירותים - מהפקת תכנים מקוריים לפלטפורמות דיגיטליות ועד הפעלת ערוצי רשת וניהול זכויות דיגיטליות למותגים קיימים

לי-אור אברבך 09.09.2014

דורי מדיה חתמה על עסקה להפקת תוכן לשוק האמריקאי

דורי מדיה הקימה קרן להפקה ולפיתוח פורמטים ישראלים ואמריקאים בשיתוף חברת ההפקה האמריקאית בבעלותו של צ'רלי אברסול, "ד'ה קומפני" ("The Company")

לי-אור אברבך 12.03.2014

דורי מדיה תארח אנשי טלוויזיה בכירים מהעולם באירוע של האמי

בכל שנה מתקיים הכנס במקום אחר בעולם, וב-2014, לראשונה, הוא יתקיים בארץ

לי-אור אברבך 27.11.2013

ביג אין ג'פן: עסקה לדורי מדיה עם קבוצת הטלוויזיה היפנית Nippon

דורי מדיה תפתח עם חברת הטלוויזיה היפנית Nippon גרסה להפצה בינלאומית של השעשועון היפני "AHA! Experience" ותפיץ אותו בלעדית בעולם

לי-אור אברבך 07.10.2013

איך מייצרים באזז לתוכניות טלוויזיה חדשות שטרם שודרו?

חוזק של מותג טלוויזיוני נמדד לא רק ברייטינג: קמפיינים שעולים ברשתות חברתיות לקידום תוכניות חדשות הם לחם חוקם של מפיצי הפורמטים, שיודעים שככל שמתרבות הפלטפורמות - כך קשה יותר למשוך את תשומת-לב הצופה

לי-אור אברבך 30.09.2013
דורי מדיה | לפני כולם

סופית: דורי מדיה תפיץ את תכני ערוץ 10 בעולם

החברה של נדב פלטי ותמי מוזס תקבל בלעדיות על הפצת ההפקות של ערוץ 10

לי-אור אברבך 11.03.2013
דורי מדיה | לפני כולם

פורמט התוכנית "בטיפול" נמכר לשידור ביפן

דורי מדיה חתמה עם ענקית המדיה היפנית ניפון על עסקה למכירת פורמט התוכנית "בטיפול" לשידור והפקה באחת מרשתות השידור שלה

לי-אור אברבך 04.02.2013

פורמט הטלוויזיה הישראלי "SMART FACE" זוכה להצלחה בספרד

השעשועון, שפותח ע"י עודד מנשה, נמכר לערוץ הספרדי CUATRO ע"י דורי מדיה

לי-אור אברבך 07.08.2012
ועידת MAD | ועידת MAD

"הטלפון הסלולרי הוא טלוויזיה - ככה צריך לחשוב"

פיליפ ברודור, מנכ"ל, Hot Air Media, בוועידת MAD: "לוחות השידורים של הטלוויזיה לא ימותו, למרות האמצעים הטכנולוגיים" ■ רונה בן דוד: "הכסף נמצא היום בסלולר, בגלל שכך אפל חינכה אותנו"

רועי ברק 11.07.2012

דורי מדיה תציג סדרות חדשות בפסטיבל LA SCREENINGS 2012

תציג בפסטיבל בלוס אנג'לס את הגירסה הארגנטינאית ל"בטיפול" וכן ואת ההפקות "ניו-יורק", "משאבת הכסף", "גאליס", "מתי נתנשק" ו"smart face"

רועי ברק 14.05.2012

   1234   

   נמצאו 54 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4