3 שופטות יישפטו את ברלוסקוני בגין קיום יחסי מין עם קטינה

ראש ממשלת איטליה יועמד לדין בגין קיום יחסי מין עם קטינה בת 17 בתשלום ■ המשפט אמור להתחיל ב-6 באפריל ■ הקטינה היא קרימה אל-מארוג', מרוקאית שעבדה כחשפנית במועדון

ראש ממשלת איטליה, סילביו ברלוסקוני, יועמד לדין לאחר שהוגש נגדו כתב אישום בגין קיום יחסי מין עם קטינה בת 17 בתשלום, כך מדווח היום (ג') "וושינגטון פוסט".

ברלוסקוני מואשם בניצול שררה והכחיש את החשדות המיוחסים לו, המשפט אמור להתחיל ב-6 באפריל. על-פי דיווחים בסוכנות הידיעות בלומברג, ברלוסקוני יישפט על-ידי פאנל של 3 שופטות

ברלוסקוני קרא להאשמות נגדו "מגעילות וחסרות כל שחר". העונש בגין עבירות מסוגן מואשם ברלוסקוני עשוי להגיע ל-15 שנות מאסר במקסימום, אך כעת לא סביר כי ברלוסקוני יכנס לכלא.

קרימה אל-מארוג' / צילומים: רויטרס
 קרימה אל-מארוג' / צילומים: רויטרס

זו לא הפעם הראשונה שברלוסקוני מסתבך בפרשיות משפטיות והוא בעצמו מכנה את עצמו "האדם הנתבע ביותר".

הקטינה בת ה-17 היא קרימה אל-מארוג', מרוקאית שעבדה כחשפנית במועדון לילה כאשר היא מכונה "רובי גונבת הלבבות". קרימה השתתפה במסיבה אחת לפחות באחוזה במילנו בחודש פברואר בשנה שעברה, בעת שהייתה בת 17.

ברלוסקוני חיפה על קרימה כאשר הואשמה בעבירות גניבה, ברלוסקוני טען כי קרימה היא קרובת משפחתו של חוסייני מובארק כאשר יצר קשר עם משטרת מילנו במטרה לחלץ את קרימה מהתסבוכת, כך ציין שר הפנים של איטליה. לקרימה אין כל קשר משפחתי למובארק.

קרימה אל-מארוג' / צילומים: רויטרס
 קרימה אל-מארוג' / צילומים: רויטרס