נסראללה מאיים: "בעימות הבא עם ישראל - נכבוש את הגליל"

(עדכון) - נתניהו משיב: "מי שמסתתר בבונקר, שיישאר בבונקר" ■ מזכ"ל החיזבאללה: "על ברק, אשכנזי וגנץ לדעת כי במקרה של מלחמה נוספת, אורה ללוחמיי לכבוש את הגליל"

מחריף את הטון: מזכ"ל החיזבאללה חסן נסראללה שולח היום (ד') איום מפורש לעבר ישראל ומזהיר כי במקרה של עימות נוסף הוא יורה ללוחמיו לכבוש את הגליל.

בנאום שנשא לרגל יום השנה לחיסול עימאד מורנייה, הגיב נסראללה לדבריו של שר הביטחון ברק, לפיהם על חיילי צה"ל להיות מוכנים לאפשרות של הסלמה בגבול הצפון, בעקבותיה הם עלולים להיקרא להיכנס שוב ללבנון. "אני אומר ללוחמי ההתנגדות האיסלאמית: תהיו מוכנים ליום שבו, אם תיכפה מלחמה על לבנון, הנהגת ההתנגדות תבקש מכם להשתלט על הגליל", הצהיר.

מזכ"ל החיזבאללה המשיך לאיים והבטיח כי הנקמה על חיסולו של מורנייה - עוד תבוא. "אני אומר למפקדים ולגנרלים הציוניים, כי לאן שלא תלכו בעולם - אתם תמיד צריכים לשמור על הראש שלכם", התריע נסראללה והדגיש: "דמו של מורנייה לא נשפך לשווא".

נתניהו משיב: "מי שמסתתר בבונקר, שיישאר בבונקר"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ענה למזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה הערב. "מי שמסתתר בבונקר, שיישאר בבונקר", אמר נתניהו בוועידת הנשיאים בירושלים.

ראש הממשלה נשא שם נאום באנגלית, אך עשה הפוגה קצרה ועבר לעברית כשאמר: "בל יפקפק איש בכוחה של ישראל וביכולתנו להגן על עצמנו. יש לנו ממשלה נחושה, צבא חזק ועם ממוקד. פנינו לשלום עם כל שכנינו - אך צה"ל ערוך ומוכן להגן בעוצמה על מדינת ישראל מול כל אויבינו".