Time Crisis לפלייסטיישן - חוויית משחק לא נוחה

בשורה התחתונה, Razing Storm הוא משחק יריות שמדגים בצורה לא טובה את יכולות התנועה של השלטים החדשים Move

סוני השיקה לפני מספר חודשים את את שלטי התנועה שלה - Move לפלייסטיישן 3. בתקופה האחרונה מתחילים לצאת לשוק משחקים שונים המאפשרים ליהנות מחוויית התנועה בז'אנרי משחק שונים במוצר הזה. הכותר Razing Storm מסדרת Time Crisis מאפשר לקבל משחק יריות שמזכיר את החוויה שהייתה לפני 20 שנה באולמות משחקי המכונות.

תנועה: הרעיון ב-Razing Storm הוא לנצל את יכולות ה-Move לצורך משחק יריות מגוף ראשון. הכותר מאפשר שני סוגי משחק והוא מתאים את עצמו לידיות המשחק שיש למשתמש בבית.

משחק מכונה: סוג המשחק הראשון הוא מצב ארקייד. במצב המשחק הזה אתם תצטרכו רק ידית אחת של ה-Move. בדומה למשחקים שהיו באולמות הארקייד, אתם תראו על המסך כל הזמן דמויות של אויבים שמופיעים עליו ואתם תצטרכו לירות בהם במהירות. אתם לא תוכלו ללכת עם הדמות שלכם או לשלוט בכיוון שהיא מסתכלת עליו. האופציה היחידה שלכם זה רק לכוון ולירות ולפעמים גם להימנע מלפגוע בעוברי אורח. זה נשמע פשוט וזה באמת ככה. רוב הסיכויים שאתם תסיימו את מצב המשחק הזה באחה"צ בודד. בשביל לדמות משחק אמיתי ממכונות משחק, אתם תוכלו לשחק כאן עם עוד חבר, כאשר בכל פעם שתיפסלו, תופיע על המסך כותרת ענקית שתציע לכם להמשיך לשחק. מדובר כאן בתזכורת לסיטואציה שהייתה במשחקי המכונה, שחייבה להכניס עוד מטבע של כסף בשביל להמשיך במשחק.

תנועה: במצב המשחק השני הכולל מסלול קמפיין ליחיד. אתם תצטרכו להחזיק גם את ידית ה-Move הרגילה וגם את ידית הנוויגייטור. הסיבה שאתם תצטרכו להחזיק שתי ידיות משחק, מכיוון שהידית של ה-Move תשמש לשליטה בכוונת של הדמות שלכם וידית הנוויגייטור תשמש לתנועה של הדמות. הבעיה היחידה שלמרות שנראה שהמשחק במצב הזה הוא נחמד לכל היותר, אנחנו בקושי הצלחנו לשלוט בכוונת של הדמות עם שלט ה-Move, הכולל חיישני תנועה. הבעיה כאן, שהרגישות של הכוונת הייתה גדולה מדי והידית משחק, כל הזמן גרמה לנו להתאמץ בשביל לראות את הכיוון הנכון.

בשורה התחתונה, Razing Storm הוא משחק יריות שמדגים בצורה לא טובה את יכולות התנועה של ה-Move.

מחיר: 220 שקל.

ציון: 6.5.

 Time Crisis הייטק משחקי
  Time Crisis הייטק משחקי

 Time Crisis הייטק משחקי
  Time Crisis הייטק משחקי

 Time Crisis הייטק משחקי
  Time Crisis הייטק משחקי