בזכות האולפן השקוף? פדיונות מתחם שרונים זינקו ב-30%

במהלך החודשיים בהם שידר ממנו האולפן השקוף של ערוץ 24, מספר המבקרים במתחם שרונים בהוד-השרון עלה ב-40%

מתחם שרונים בהוד-השרון מדווח על עלייה ב-30% בפדיונות ושל 40% במבקרים במהלך החודשיים בהם שידר ממנו האולפן השקוף של ערוץ 24 - כך נודע ל"גלובס".

היום (א') מסיים ערוץ 24 את שידוריו מהמתחם המסחרי. הייתה זו הפעם הראשונה בה האולפן מוצב בלב מרכז מסחרי ולא פונה לרחוב באחת הערים.

האולפן השקוף הוקם במסגרת שיתוף-פעולה בין מתחם שרונים לערוץ 24, כאשר עלויות ההקמה והפעלת האולפן היו באחריות הערוץ ומוערכות ביותר מ-3 מיליון שקל, ואילו מתחם שרונים היה אחראי על אספקת המקום והאבטחה.

זו הפעם השמינית בה הערוץ מתמקם באתר אחר בארץ. בעוד שעד כה הערים סיפקו את האתר להצבת הערוץ, כאן התאפשר לקניון גם לקחת חלק פעיל עם תכניו השיווקיים במשדרי הערוץ. בין היתר, מומחים מטעם הקניון השתלבו בשידוריו, ומהאולפן ניבט הנוף הפנימי של המרכז המסחרי.

דוברת הקניון מסרה כי "המהלך של האולפן השקוף, הצליח למצב את קניון שרונים כקניון אזורי שמציע חוויית בילוי ייחודית, חדשנית ודינמית, שמפתיעה את המבקרים בקניון על בסיס יומיומי. האולפן השקוף נותן לתושבי השרון והסביבה את ההזדמנות לראות איך עושים טלוויזיה בשידור חי, לראות את הכוכבים הגדולים מקרוב ואף להשתתף במספר תוכניות".