הדד-ליין של לואיס: צריך לפתור הבעיה מול פיפ"א עד ה-4 במארס

למאמן הלאומי הובהר על-ידי יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, כי עליו לדאוג לביטול ההחלטה של הארגון להרחיק אותו מכל פעילות, אם ברצונו להמשיך לעבוד בנבחרת ישראל

לואיס פרננדז צריך להסדיר את ענייניו מול פיפ"א עד ה-4 במארס, ולדאוג שארגון הכדורגל העולמי יבטל את הרחקתו שלו מכל פעילות, אם ברצונו להמשיך לאמן את נבחרת ישראל. כך הובהר היום (א') לצרפתי ע"י יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, בפגישה שקיימו השניים.

כזכור, ביום חמישי האחרון התקבלה במשרדי ההתאחדות הודעה מפיפ"א, לפיה פרננדז צריך לחדול מכל פעילות בנבחרת ישראל - זאת בעקבות חוב, לכאורה, בסך 400 אלף אירו לקבוצת קטארית. לטענת הקבוצה, פרננדז הפר איתה חוזה כשעזב אותה ב-2005 לטובת אימון בית"ר ירושלים של ארקדי גאידמק, וזאת מבלי שהעביר לה את סכום הפיצוי הנ"ל.

בשיחה היום, טען פרננדז בפני לוזון כי אין הוא צריך לשלם את הכסף לקבוצה מקטאר, היות והוא לא קיבל מהקבוצה את הכסף שמגיע לו. מאידך, הבין פרננדז שאין להתאחדות לכדורגל בישראל כל השפעה על החלטתה של פיפ"א, וכי עליו לפתור בעצמו את הבעיה שנוצרה מול הארגון.

במהליך השיחה הבהיר המאמן הלאומי כי הוא בטוח שבפעולות שלו ושל עורכי דינו מול פיפ"א, הוא יצליח לדאוג לביטול השעייתו.

אבי לוזון מסר בתגובה: "אני סמוך ובטוח שלואיס יפתור את הבעיות שלו בימים הקרובים, ובכך יתרכז כל כולו בהכנת הנבחרת לשני המשחקים החשובים שלנו בחודש מארס".

פרננדז אמר: "העניין נמצא בהליך משפטי ואני מכבד את החלטתה של פיפ"א, עכשיו זו זכותי לחפש ולמצוא פתרונות ביחד עם עורכי הדין שלי. כפי שעורכי הדין שלי אומרים, אני נפלתי קורבן בפרשה הזו יותר מאשר כל דבר אחר. אני מחכה לדו"ח הפרקליט והמשטרה וסומך על ההחלטה של הפרקליטות בז'נבה".