רענן כץ: "אכנס להפועל ירושלים, לא משנה לי אם כבעלים או כספונסר"

איש העסקים ממיאמי החליט לחבור לגומא אגייאר ולתמוך כלכלית בקבוצה מהבירה; כבר בביקורו הנוכחי בארץ העניק תרומה למועדון, המוערכת בעשרות אלפי דולרים

שנה וחצי אחרי שמכר את חלקו בקבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב, הודיע רענן כץ לראשי הפועל ירושלים על החלטתו להצטרף לקבוצה ולתמוך בה כלכלית, עדיין לא ברור באיזו מתכונת. אתמול נפגש כץ עם יו"ר הפועל ירושלים דני קליין, ועם יו"ר חברת מגדל אהרון פוגל, והודיע להם כי יעמוד לרשותם בכל הנוגע לתמיכה בקבוצה. בפגישה גם סוכם כי הבנקאי צביקה קציר ישתתף כנציגו של רענן כץ בישיבות הדירקטוריון של הפועל ירושלים.

"החלטתי להיכנס להפועל ירושלים", אמר היום (ב') כץ ל"גלובס". "אמרתי לדני קליין ולאהרון פוגל שיחליטו איזה פורמט מתאים להם, לי לא משנה אם אקבל אחוזי בעלות בקבוצה או שאתמוך בה כספונסר". כבר בביקור הנוכחי העניק איש העסקים ממיאמי תרומה להפועל ירושלים, המוערכת בעשרות אלפי דולרים.

השבועיים האחרונים היו מאוד משמעותיים מבחינת הבטחת העתיד הקרוב של הקבוצה. מלבד כץ שכבר התחיל להזרים כספים, התחייב גם גומא אגייאר להעביר לקבוצה כמיליון דולר מדי עונה בכל אחת משלוש השנים הבאות. את התשלום הראשון בסך מיליון דולר העביר אגייאר בימים האחרונים. הצלע השלישית המשמעותית ממשיכה להיות מגדל, שתומכת בירושלים בכמיליון דולר בעונה.

כץ ואגייאר נפגשו במהלך השבוע האחרון פעמיים לשיחות היכרות. אגייאר, שמתגורר במיאמי, יהיה אורחו של כץ מחר במשחק בין מיאמי היט לסקרמנטו קינגס. נציגו של כץ, צביקה קציר, אמר כי "המפגשים בין כץ לאגייאר נועדו, בין היתר, כדי לדון בשיתוף הפעולה ביניהם בתמיכה בהפועל ירושלים".