דור-אלון במו"מ עם פרטנר לשימוש ברשת שלה כ-MVNO

דור-אלון, שחברה למותג הבינלאומי וירג'ין, ניהלה בעבר מגעים עם פלאפון ■ רוצה למנף את כוחה השיווקי ואת הפריסה של רשת המיני-מרקטים שלה לטובת מכירה של שירותי סלולר

חברת דור-אלון-וירג'ין נמצאת במו"מ מתקדם עם חברת פרטנר על שימוש ברשת שלה כמפעילת סלולר וירטואלית (MVNO). דור-אלון-וירג'ין ניהלה שיחות עם חברת פלאפון עד לפני כמה חודשים, אך גורמים המקורבים למגעים אומרים שכרגע מסתמן שהחברה מתקדמת עם החברה המתחרה - פרטנר.

פעילות הסלולר של דור אלון, שבה שותף גם שלמה נחמה, לשעבר יו"ר בנק הפועלים, מקודמת על-ידי שניר וייסמן, בנו של דודי וייסמן, בעל השליטה בדור-אלון, לצד יואב תמיר, שעבד בעבר במחלקת הכספים והשיווק של סלקום.

יחד איתו גויס עדי וייס, גם הוא יוצא סלקום מתחום האינטרנט. ככל הידוע, מנהלי המיזם מחפשים בימים אלה מנכ"ל לחברה, ובינתיים הם נערכים להקמת האופרציה המלאה. תמיר מוביל את הצד הכלכלי ווייס את הצד הטכנולוגי.

לפי הערכות בשוק, בתוך זמן קצר תכריז דור-אלון באופן רשמי על השלמת המגעים מול פרטנר, ואז גם תוכל לחשוף חלק מתוכניותיה. המותג וירג'ין הוא מותג אנגלי שאינו מתמקד רק בסלולר, אך הוא מוכר בעיקר בזכות הבעלים ריצ'רד ברנסון - איש עסקים נחשב דמות מתוקשרת בכל העולם.

דור-אלון רוצה למנף את כוחה השיווקי ואת הפריסה של רשת המיני-מרקטים שלה לטובת מכירה של שירותי סלולר. המותג וירג'ין מקודם בארץ על-ידי יגאל בר-יוסף, מנכ"ל פלאפון לשעבר, אך ספק אם הוא עומד להיות חלק מהמיזם של דור-אלון. שני הצדדים סירבו להגיב לידיעה.