הקרב של אירופה: המשחק ברצלונה-ארסנל ישודר בערוץ 10

ערוץ 10 רכש מערוץ הספורט את זכויות השידור למשחק הגומלין בקאמפ נואו ביותר מ-100 אלף דולר ■ בערוץ 10 ביקשו ממכבי ת"א להקדים ביום את משחק 3 בהצלבה ביורוליג

משחק הגומלין בשלב שמינית גמר הצ'מפיונס ליג בין ברצלונה לארסנל, שייערך ביום שלישי הבא (8 במארס), ישודר בערוץ 10. ל"גלובס" נודע כי בימים אלה השלים הערוץ את רכישת המשחק מידי ערוץ הספורט, עבור סכום המוערך בלמעלה מ-100 אלף דולר.

מדובר במשחק שנחשב לאטרקטיבי ביותר בשלב שמינית הגמר העונה. כזכור, במשחק הראשון בלונדון לפני כשבועיים ניצחה ארסנל 1-2. את המשחק ישדר יורם ארבל, ולצדו הפרשן איל ברקוביץ'.

במקור תכנן ערוץ 10 לרכוש את שני המשחקים בין הקבוצות, אולם בסופו של דבר סיכמו הצדדים רק על שידור הגומלין שייערך באצטדיון קאמפ נואו. כחלק מהעסקה, ערוץ הספורט השאיר בידיו את זכויות ה-HD של המשחקים, לשידור במקביל לערוץ 10.

ערוץ 10 ממשיך בכך את הקו של שידורי ההכרעה בצ'מפיונס ליג. בעונה שעברה שידר הערוץ 10 משחקים מהמפעל - 7 של מכבי חיפה במוקדמות ובשלב הבתים, ובנוסף שניים ממשחקי חצי הגמר ואת הגמר. משחק הגמר ששודר בעונה שעברה בין אינטר לבאיירן מינכן הביא לערוץ 10 רייטינג של 18.3%.

עניין נוסף אותו בוחן ערוץ 10 בימים אלה הוא את הפלונטר בלוח השידורים בעקבות התנגשות של שני אירועי ספורט בהם מחזיק הערוץ - משחקי מכבי תל-אביב ביורוליג ומשחקי נבחרת ישראל בכדורגל במוקדמות יורו 2012.

מדובר על ה-29 במארס, אז אמורה מכבי תל-אביב לערוך את משחק מספר 3 במסגרת ההצלבה של שלב שמינית הגמר ביורוליג, כאשר באותו יום ישדר הערוץ גם את משחקה של נבחרת ישראל מול גיאורגיה במוקדמות יורו 2012. בערוץ פנו למכבי תל-אביב בבקשה לפעול להזזת המשחק ביום, ליום שני ה-28 בחודש.

אם לא תתאפשר הזזת המשחק, ישדר ערוץ 10 בזה אחר זה את שני האירועים: נבחרת הכדורגל מול גיאורגיה בשעה 19:00, ומכבי תל-אביב במשחק 3 בהצלבה בשעה 21:30.