"ישראל תחת מתקפה סוציו-קומוניסטית, כל החזקים כאן נשלחים לגליוטינה; בסוף נישאר בלי מנהיגים"

נגה קינן, העומדת בראש פורום מנהלי הכספים וראשי המשק, ל"ליידי גלובס": "בישראל נהוג לחשוב ש'אם יש לך, זה בטח על חשבוני'. יש סוג של צרות עין והתנכלות לאנשים שעושים ותורמים. אנחנו מוכנים שיהיה לנו רע, בתנאי שלאחר יהיה רע יותר. ראו מה עשינו לגלנט"

"בתקופה האחרונה אנחנו חיים תחת מתקפה סוציו-קומוניסטית. אני יכולה להבין את המהפכות בעולם המוסלמי, כי הם רוצים לייצר דמוקרטיה, אבל מה רוצים לייצר פה? החלק העיקרי במתקפה הזאת היא הגיליוטינה. את כל מי שרואים כחזק ומשפיע, כמו בכירי הסקטור העסקי, שורת המנהיגות בצבא, בפוליטיקה ובפקידות הבכירה, מחליטים לתלות בכיכר העיר".

כך אומרת נגה קינן, העומדת בראש פורום מנהלי הכספים וראשי המשק, בראיון ל"ליידי גלובס". קינן, הנחשבת לאחת המנהלות החזקות והמקושרות ביותר בכלכלה הישראלית, מגיבה בראיון גם למתקפה עליה ולטענות לאינטרסים מסחריים של הפורום שהיא עומדת בראשו.

בהמשך הראיון מוסיפה קינן: "בישראל נהוג לחשוב ש'אם יש לך, זה בטח על חשבוני'. יש סוג של צרות עין והתנכלות לאנשים שעושים ותורמים. אנחנו מוכנים שיהיה לנו רע, בתנאי שלאחר יהיה רע יותר. קחי לדוגמה את גלנט ועמיקם, איזה ביזיון יצא משם. לקחנו את גלנט, אדם שתרם תרומה אדירה למדינה והולכנו אותו 'ויה דולורוזה' משפילה וקשה ביותר, מה שבתהליך נכון לא היה קורה. אם לא נדע לשים מחסום ליצרים האפלים שלנו שמשתוללים בראש חוצות, נישאר בלי אף אחד שילך למנהיגות".

הראיון המלא - במגזין ליידי גלובס שיצורף הערב (ג') לעיתון "גלובס"