טוטאל מדיה: יניב לוי ימונה למנכ"ל, אמיתי טפלא - סגן יו"ר

טוטאל מדיה היא נציגתה בישראל של דאבל קליק, ספקית טכנולוגיות פרסום ושיווק דיגיטלי ■ טפלא יתמקד בקידום שיתופי-פעולה בינלאומיים ואיתור פלטפורמות חדשות לשוק המקומי

טוטאל מדיה, נציגתה בישראל של דאבל קליק, ספקית טכנולוגיות הפרסום והשיווק הדיגיטלי, מכריזה היום (ד') על שני מינויים אסטרטגיים המצביעים על הרחבת פעילות החברה.

יניב לוי, לשעבר חבר בצוות ההקמה של "דה מרקר", מייסד שותף בטוטאל מדיה וסמנכ"ל הטכנולוגיה שלה במשך 5 השנים האחרונות, יחליף את אמיתי טפלא ויקודם לתפקיד מנכ"ל טוטאל מדיה ישראל.

לוי יהיה אחראי לפעילותה של טוטאל מדיה בישראל: שיווק, הטמעה ותפעול הטכנולוגיות והמוצרים של דאבל קליק בשוק המקומי, לרבות מרכז התמיכה שלה, הנחשב לגדול במזרח התיכון.

אמיתי טפלא, מייסד טוטאל מדיה, שמכהן כמנכ"ל החברה מאז היווסדה לפני כ-6 שנים, יקודם לתפקיד סגן יו"ר דירקטוריון ודירקטור פעיל בחברה. במסגרת תפקידו יעסוק טפלא בקידום שיתופי-פעולה בינלאומיים ואיתור פלטפורמות חדשות לשוק המקומי.

טוטאל מדיה מתמקדת בתחום טכנולוגיות השיווק והפרסום הדיגיטלי. החברה מעסיקה 15 עובדים ומפעילה בישראל את מרכז התמיכה הגדול במזרח התיכון לטכנולוגיות פרסום דיגיטלי.