הזמנה ראשונה של המערכת הרובוטית של מזור באיטליה

פועלת בגרמניה, רוסיה, אוסטריה, שווייץ, הולנד ארה"ב וישראל ■ אורי הדומי: "הרחבת הפעילות למדינות נוספות מתאפשרת כחלק מההכרה הבינלאומית ההולכת וגדלה"

מזור רובוטיקה , העוסקת בפיתוח מכשור רפואי בעבור ניתוחים כירורגיים מונחי הדמיה לצורך ניווט של כלים כירורגיים בדיוק גבוה ובפולשנות מזערית, מדווחת היום (ה') על קבלת הזמנה לרכישת מערכת SpineAssist ראשונה באיטליה.

מזור חתמה לאחרונה על הסכם להפצת מוצרי החברה עם חברת ההפצה AB Medica באיטליה, המתמחה במכירת ציוד רובוטי כירורגי והמשמשת גם כמפיצה של רובוט הדה-וינצי של חברת Intuitive Surgical . מזור מייחסת להסכם הפצה זה חשיבות אסטרטגית, שכן חברת AB Medica הינה בעלת ניסיון רב ומוצלח במכירת רובוטים כירורגים, והיא החברה המובילה באיטליה המוכרת ציוד רפואי חדשני ומוצרים המאפשרים ניתוחים בפולשנות מזערית.

המערכת הראשונה הוזמנה על ידי המפיץ האיטלקי לצרכי הדגמה ושיווק ללקוחות באיטליה. הזמנה זו באיטליה תואמת את אסטרטגית המכירות של מזור בהרחבת הפעילות באמצעות מפיצים במדינות מחוץ לארה"ב וגרמניה. מזור מוכרת כיום את המערכת הרובוטית שלה באירופה במדינות גרמניה, רוסיה, אוסטריה, שווייץ, הולנד ואיטליה.

אורי הדומי, מנכ"ל מזור, מציין כי "אנחנו שמחים מאוד על קבלת ההזמנה לקראת השלמת מכירה ראשונה באיטליה, מדינת יעד חשובה נוספת באירופה. זו אבן דרך במימוש הרחבת פעילות השיווק והמכירות של מזור באירופה אל מחוץ לגבולות גרמניה. הרחבת הפעילות למדינות נוספות מתאפשרת כחלק מההכרה הבינלאומית ההולכת וגדלה לאיכות המערכת הרובוטית שפיתחה מזור. השלמתם בהצלחה של יותר ויותר ניתוחים לצד שביעות הרצון המלאה של הצוות הרפואי מאפשרים למזור להמשיך ולהרחיב את מספר האינדיקציות הקליניות בהן תיושם הטכנולוגיה ואת מספר המרכזים הרפואיים בעולם בהם יתבצעו ניתוחים במערכת שלנו".