החינוכית מכרה את המותג "עניין של זמן" ב-143 אלף שקל

טדי הפקות תפיק עבור זכיינית ערוץ 2 רשת סדרת המשך לתוכנית המיתולוגית, והסכום שתשלם לחינוכית הוא עבור השימוש בשם התוכנית בלבד ■ החינוכית תצא למכרז על שירותי דוברות

חברת טדי הפקות נאלצה לשלם לטלוויזיה החינוכית 143 אלף שקל בעבור שימוש במותג "עניין של זמן" - כך נודע ל"גלובס". זאת, לאור כוונתה להחיות אותו לסדרת המשך שתשודר במסגרת שידורי זכיינית ערוץ ערוץ 2 רשת.

עוד נודע כי בתום משא-ומתן של שנה, סוכם כי החינוכית תקבל 3,500 שקל על כל דקת ארכיון מהתוכנית הישנה. לאור התמחור הגבוה, החליטה חברת ההפקה לעשות שימוש מינימלי בחומרי ארכיון.

בין טדי, המפיקה בין היתר את התוכנית "כוכב נולד", לבין הטלוויזיה החינוכית התנהל משא-ומתן שארך למעלה משנה.

הסכום שתשלם טדי הפקות הוא בעבור השימוש בשם התוכנית הנוסטלגית בלבד, ואינו כרוך בשום שימוש של שירותי הטלוויזיה החינוכית.

רק לשם השוואה, באחרונה קיבלה הטלוויזיה החינוכית 200 אלף שקל בעבור שימוש בבובה קישקשתא ובקולה לתשדיר פרסומת.

בסדרת ההמשך של "עניין של זמן" אין כל זהות עלילתית לתוכנית המקורית, פרט לשמות הדמויות, כאשר כיום היא עוקבת אחר קורותיהם בשנות ה-40 לחייהם, כאשר הם בעלי משפחות.

בתוך כך, ל"גלובס" נודע כי הטלוויזיה החינוכית קיבלה מהאוצר אישור לצאת למכרז מחודש על שירותי דוברות כבר ביולי 2011. זאת למרות שתקופת ההתקשרות שלה עם החברה עמה היא מקושרת היום, יוניק תקשורת, צפוי להסתיים ב-2012. הטלוויזיה החינוכית מבקשת לשלם 25 אלף שקל בחודש בצורת תשלום של ריטיינר, בניגוד לנהוג כיום - תשלום על-פי שעות.

למרות זאת, נודע כי במערכת של האוצר הזינה הטלוויזיה החינוכית שם של חברה בשם "הובר קומיניקיישן", שכביכול עמה כבר תתקיים ההתקשרות, למרות שמדובר במכרז שצפוי להתקיים רק בעוד מספר חודשים.

כמו כן, מצוין סכום ההתקשרות - 273 אלף שקל. בטלוויזיה החינוכית טוענים כי מדובר בטעות בהקלדה, וכי בעלת התפקיד אשר מזינה את הנתונים מטעמם הכניסה שם כללי.

לבקשת "גלובס", העבירה הטלוויזיה החינוכית מסמך מה-27 בפברואר המהווה סיכום דיון של ועדת הפטור ממכרזים, ובו אכן רואים כי יש החלטה ללכת למכרז בנושא.

בטלוויזיה החינוכית אישרו את הפרטים. מטדי הפקות לא נמסרה תגובה.