כוכבות השבוע בטבלת הרייטינג - תוכניות התעודה

תוכניות התעודה "מתים מעייפות" ו"זה הילד שלי" של זכיינית ערוץ 2 קשת עברו את ה-20% רייטינג ■ 7 מתוך 10 התוכניות המובילות השבוע - של קשת ■ "האח הגדול" בראש הטבלה

עם שובה של "פלפלים צהובים" אל טבלת הרייטינג השבועית, מחזיקה זכיינית ערוץ 2 קשת לא פחות מ-7 מקומות מתוך העשירייה הנצפית ביותר של השבוע החולף.

לטבלת 10 התוכניות הנצפות נכנסו השבוע שני מסמכים תיעודיים - "מתים מעייפות" על שחיקת הרופאים בישראל, שהביא רייטינג של 26.1%; ו"זה הילד שלי"על ילדים אוטיסטים ומשפחותיהם, שרשם רייטינג של 21.6%.

"האח הגדול" ממשיך לתפוס את שני המקומות הגבוהים בצמרת הטבלה. המשדר של יום רביעי השיג נתון רייטינג גבוה של 36%, ואילו משדר ההדחה במוצ"ש, באופן מפתיע, הגיע נמוך מזה - 35.4%.

"ארץ נהדרת" בהופעת אורח של עוז זהבי השיגה רייטינג של 28.6% ביום שישי.

שבוע קשה הסתיים בעבור זכיינית ערוץ 2 רשת, שיכולה להתנחם בנתונים שמספק לה אלון גל עם "משפחה חורגת". גל מנפק השבוע 20.1% צפייה.

"360" כמעט ונדחקת לעשירייה המובילה, עם נתון משביע רצון של 19.5% צפייה המדגים התחזקות, ואולם יום שלישי של הזכיינית ממשיך לאכזב עם נתונים כמו 13.1% ל"חכמים בריבוע" ורק 8.9% ל"המשפחה".

ערוץ 10 השיג השבוע רייטינג של 19.5% ל"היפה והחנון", שהיא התוכנית הנצפית ביותר של הערוץ. לעומת זאת, "הישרדות" עדיין לא ממריאה - עם רייטינג של 14.5% ו-15.3% בימים ראשון ושלישי.

"חדשות השבת" עם דני קושמרו של חדשות ערוץ 2 היא משדר האקטואליה הנצפה ביותר בישראל השבוע עם רייטינג של 26.2%.

רייטינג
 רייטינג