מתרחבים: רשת הטיפוח ללין תפתח 33 חנויות בתוך 3 שנים

תפתח בשנה הקרובה חנויות גם ביפן, בריטניה ושוויץ ■ נכנסת לתחום מוצרי הטיפוח האורגניים

רשת הטיפוח ללין מתרחבת. הרשת, המונה 57 סניפים בישראל, תפתח עד לסוף השנה הנוכחית 6 סניפים נוספים. בטווח הרחוק יותר, ל-3 השנים הקרובות, השאיפות גדולות יותר.

לדברי מנכ"ל ללין, צביקה שווימר, החברה שמה לה ליעד להגיע ל-90 חנויות בישראל עד שנת 2014.

במקביל פועלת הרשת להרחבת פעילותה הבינלאומית. לפני חודש פתחה ללין באמצעות זכיין חנות בעיר טוקיו, המשתרעת של שטח של 210 מ"ר. בתוך חצי שנה ייפתחו שתי חנויות נוספות ביפן, באוסקה ובפוקוקה.

חנויות אלה מצטרפות לחנויות שיש לרשת בסן פרנסיסקו (2) ובקאריביים (3). בחודש אפריל הקרוב תחנוך הרשת סניפים ראשונים בבריטניה וחנות בשוויץ.

"הפוטנציאל עצום, והשאיפה היא להיות עם 100 חנויות בעולם, בפריים לוקיישן. אנחנו בטוחים שיש לנו הרבה מה לחדש לעולם", אומרת רויטל לוי, ממייסדות הרשת.

לדברי שווימר, עד לסוף השנה הנוכחית הרשת תמנה 15 חנויות בעולם, כאשר היעד בעולם הוא להגיע ל-100 סניפים עד שנת 2014. "מה ש-H&M או אברקרומבי עשו באופנה, אני חושב שנעשה עם ללין, כי אני רואה את אותו קהל היעד שמגיע אלינו לחנויות", אומר שווימר.

היום (ב') הכריזה הרשת על כניסתה לתחום מוצרי הטיפוח האורגניים. הרשת השיקה קו מוצרי טיפוח וקוסמטיקה תחת השם "ללין אורגניק טיים", בהשקעה של מיליון שקל.

ב-9 החודשים הראשונים של 2010 עמד מחזור המכירות של ללין על 69 מיליון שקל. בתקופה זו רשמה הרשת רווח נקי של 10 מיליון שקל (14.3% מהמכירות).