"שעשירים יתקוטטו וישלמו גם 100 מ' ד' על פנטהאוז"

יזם הנדל"ן מוטי זיסר בוועידת הנדל"ן של "גלובס": "ברגע שהתנאים יהיו מתאימים והחיים יהיו יותר קלים בארץ בהחלט נחזור לעסקים בישראל - זה עדיין הבית שלנו"

"כל דירה שישראלי קונה בארה"ב, שיהיה בטוח שאלפי אמריקנים ראו אותה לפניו והחליטו לא לקנות. אין פראיירים ואין מציאתו". את הדברים הללו אמר היום (ב') נתן חץ, בעלי חברת אלוני חץ, בוועידת הנדל"ן של "גלובס" בת"א, במסגרת פאנל בו השתתף גם יזם הנדל"ן מוטי זיסר, בהנחייתו של דרור נדל"ן, עורך הנדל"ן של "גלובס".

"כל הדיבורים על תרחישים אפשריים בכלכלת העולם - V,W,U - הם חסרי משמעות", הוסיף חץ. "אף אחד מאיתנו לא נביא ולא בן של נביא. אני מתעסק בנדל"ן מניב - תחום שהוכיח שהוא חסין מיתון אם אתה לא ממנף מעבר לסביר".

מוטי זיסר, נשיא אלביט הדמיה, אמר כי "המזרח הוא הקטר הגדול ביותר של הכלכלה העולמית - צריך סבלנות ורצון, אבל זה מאוד מפתה ליזמים ישראלים. אני חושב שבארה"ב יש הרבה פחות סיכון, אבל בהתאם גם הפירות שלך משם".

זיסר הוסיף כי "יש שתי מדינות ישראל - המדינה שאתם דנים עליה בוועידה היום היא ברדיוס של 60 ק"מ מת"א - אין לי שום בעיה שעשירי ת"א יתקוטטו על פנטהאוז וירכשו אותו ב-100 מיליון דולר אם הם רוצים. יש ישראל אחרת - ותפקיד הממשלה הוא לשתף את העושר גם 'בישראל השנייה' בה לא משקיעים כרגע. אני מת לעשות עסקים עם ישראל, ברגע שהתנאים יהיו מתאימים והחיים יהיו יותר קלים בארץ בהחלט נחזור לעסקים בישראל - זה עדיין הבית שלנו".

"איש הנדל"ן זו קבוצה שבראשה עומדים אני ואחי עידו. בשנת שיא כזו להוביל בתחום הנדל"ן זה כבוד גדול מבחינתנו", אמר צחי חג'ג', שנבחר לאיש השנה בנדל"ן של "גלובס". לדבריו, צריך באמת לחבר את מדינת ת"א למדינה האחרת שנמשכת לפריפריה, ובראש ובראשונה לטפל בבעיית שחרור חסמי הביורוקרטיה".