מחירי הדלק בשיא? גם הביקוש לרכבי כביש-שטח מפוארים

הפערים הסוציו-אקונומיים מתרחבים: בעוד הקצה התחתון של שוק הרכב הישראלי הולך לעבר המיני-מכוניות החסכוניות, בקרב האמידים יותר ממשיכה החגיגה

בעוד מחירי הדלק שנמצאים בשיא ודוחפים את הקצה התחתון של שוק הרכב הישראלי לעבר המיני-מכוניות החסכוניות, בקרב האמידים יותר ממשיכה החגיגה בפלח רכבי הכביש-שטח הגדולים.

חברת מכשירי תנועה דיווחה היום על כ-200 מכירות של הדור החדש של הגראנד-צ'ירוקי בתוך שבועות בודדים מפתיחת השיווק הרשמי. כל הדגמים מצוידים במנוע V6 בנזין בנפח 3.6 ליטר וכ-35% מהמכירות הן של דגם ה"לימיטד" המפואר.

הגראנד-צ'ירוקי
 הגראנד-צ'ירוקי

בדלק רכב נרשמו עד כה כ-400 הזמנות לדור החדש של רכב השטח EDGE, גם הוא עם מנוע V6 בנזין בריא בנפח 3.5 ליטר. רשימת ההזמנות של הרכב נמתחת כיום עד יולי 2011 והחברה הקפיאה בינתיים את הקבלה של הזמנות חדשות בשל מחסור במלאי.

חברת UMI רשמה עד 120 מכירות של רכב הכביש-שטח המפואר קדילאק SRX עם מנוע V6 בנזין, בתוך חודשים ספורים מתחילת השיווק. הסתערות נרשמת גם בפלחים "הצנועים" יותר של שוק הכביש-שטח.

חברת כלמוביל יבואנית יונדאי מקבלת כיום הזמנות לרכב הכביש שטח IX35 עם מועד מסירה בחודש (אוקטובר). כל כלי הרכב מסוג זה, שיגיעו בחודשים הקרובים לארץ, כבר מכורים.