ענבל אור נכנסת לבורסה בת"א דרך השלד הבורסאי מיינרום

ענבל אור תמכור את מלוא מניות אור סיטי נדל"ן למיינרום ותחזיק ב-90% ממניות מיינרום ■ בעלי השליטה הקיימים במיינרום - סטולרו, לוגי בר לחי וארסג נדל"ן - יוצאים מהשלד הבורסאי

ענבל אור, מי שזכתה לא אחת לכינוי "מלכת קבוצות הרכישה", יוצקת את פעילות חברת אור סיטי נדל"ן שבשליטתה המלאה לתוך השלד הבורסאי מיינרום שבשליטת אביחי סטולרו. כך הודיעה מיינרום הלילה (ד') בדיווח לבורסה.

אור תמכור את מלוא מניות אור סיטי נדל"ן למיינרום ותקבל מניות, כך שלאחר השלמת העסקה, אור תחזיק ב-90% ממניות מיינרום ואילו בעלי השליטה הקיימים (סטולרו, לוגי בר לחי וארסג נדל"ן) ימכרו את החזקותיהם בחברה ולמעשה יותירו אותה לאור. אם הם לא יצליחו למכור את כל המניות בסכום של 6 מיליון שקל, אור תשלם להם את ההפרש.

באמצעות עסקה זו תיכנס ענבל אור לבורסה בת"א ולמעשה המשקיעים יוכלו לסחור במניות אור סיטי נדל"ן דרך מיינרום. בכך, הוכלת אור בדרכן של מארגנות קבוצות רכישה נוספות שנכנסו לבורסה, דוגמת קבוצת חג'ג' או בסר.

מיינרום פועלת בתחום הובלה ימית של מכולות ברומניה ונסחרת לפי שוויש ל כ-27 מיליון שקל. המניה נסחרת ברשימת השימור בבורסה, כך שמתנהל בה מסחר מוגבל אחת ליום בסמוך לפתיחת המסחר בבורסה.

במסגרת העסקה, ענבל אור תחשוף את הדוחות הכספיים של אור סיטי נדל"ן וכן הערכת שווי לחברה. אור סיטי הוקמה ב-2005 והיא מתמחה בארגון קבוצות רכישה, בעיקר במשולש ת"א-ר"ג-גבעתיים.

לפי הדיווח לבורסה, החברה ארגנה עד כה 16 קבוצות רכישה אך השלימה אכלוס ב-3 מהפרויקטים בלבד: רח' ארניה 8 בר"ג, רח' ריינס 34 בגבעתיים ורח' הסנה 14 בר"ג. 2 פרויקטים נוספים - ברח' רכסים 21 בר"ג וברח' שנקין 80 בת"א - נמצאים בשלבי אכלוס בימים אלה. שאר הפרויקטים יאוכלסו עד שנת 2016.

ענבל אור
 ענבל אור