מנכ"ל חברת החיתום פועלים אי.בי.אי התפטר

ארז גולדשמידט מונה לתפקידו באוגוסט 2008 והחליף את רונן צלניר, מייסד החברה ■ האם הסיבה להתפטרותו קשורה בהשתלבותו בחברה של רון הדסי?

‎ארז גולדשמידט, מנכ"ל חברת החיתום פועלים אי.בי.אי, שמשמש גם כסמנכ"ל החברה האם הציבורית פועלים אי.בי.אי ניהול וחיתום, התפטר היום (ד') מתפקידו בחברה הציבורית. גולדשמידט ימשיך לפי שעה לשמש כמנכ"ל חברת החיתום הפרטית, פועלים אי.בי.אי חיתום, אותה ייסד רונן צלניר, שמשמש כיום כיו"ר ומנכ"ל החברה הציבורית. בעלי מניות נוספים בחברה הציבורית הם בית ההשקעות אי.בי.אי ופועלים שוקי הון, חברת בת של בנק הפועלים.

לפי הערכות, הרקע להתפטרות הוא חוסר רצונו של גולדשמידט לעמוד בחשיפה האישית הנדרשת מנושא משרה בחברה ציבורית. מהחברה לא נמסרה תגובה.

לאחרונה נודע כי רון הדסי, סגן יו"ר ישראלום, המשמש גם כמנהל קבוצת ברונפמן פישר בישראל, ניהל מו"מ מתקדם עם פועלים אי.בי.אי ניהול וחיתום באשר להשתלבותו בחברה כמנכ"ל או יו"ר החבר הבת שבה מרוכזת עיקר הפעילות. גורמים בחברה העריכו כי הצטרפותו עשויה לגרור שינויים פרסונליים בהנהלה, אולם לפי שעה המו"מ לא התגבש והדסי לא צפוי להשתלב בחברה.

גולדשמידט, 38, מונה ב-2008 למנכ"ל חברת החתום לאחר ששימש בה כסמנכ"ל. הוא החליף בתפקיד את אליאב בר-דוד, שמשמש כיום כמנכ"ל מיטב חיתום.

פועלים אי.בי.אי נחשבת לאחת מחברות החיתום הוותיקות והמובילות בשוק. בשנה שעברה היא הובילה 47 הנפקות (35 באג"ח ו-12 במניות), ובסך הכול השתתפה ב-125 עסקאות ב-2010. ‏