לופטהנזה מורידה ב-50% המחירים במחלקה הראשונה

קורצת לבעלי המשכורות בשחקים: חברת התעופה הגרמנית משדרגת את מטוסי הג'מבו המשמשים אותה בקו לת"א ומוזילה את הכרטיסים במחלקת היוקרה ■ המחיר: מ-2,150 דולר

חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה נהנית בשנים האחרונות ממעמד ייחודי כחברה הזרה הפעילה ביותר בנתב"ג, עם 19 טיסות שבועיות בין ישראל לגרמניה - עובדה שסייעה לגרמניה להתברג באופן קבוע למקום השני ברשימת היעדים הפופולריים מנתב"ג לאחר ארה"ב.

אבל הגרמנים, מסתבר, עדיין לא לגמרי מרוצים: בחברה מבקשים כעת להעלות את שיעור התפוסה במחלקות היוקרה בטיסות מתל-אביב לפרנקפורט ולמינכן - מחלקות שלא כמו מחלקת התיירים אינן נהנות מישבנים שמחממים את המושבים המרופדים באופן מלא בטיסות הרבות.

לאור זאת, החליטו בחברה להפחית באופן משמעותי ובשיעור של כ-50% את עלות הטיסה במחלקה הראשונה - הכוללת מושבים חדשים, מיטה רחבה, שטיחים מבודדי רעש, ערכות טיפוח מיוחדות, מערכת בידור עם מסך 17 אינץ' ועוד.

על-פי הודעת החברה מהיום (ד'), יוצעו כרטיסי טיסה במחלקה ראשונה שיימכרו עד סוף יולי הקרוב במחיר של החל מ-2,147 דולר לכרטיס דו-כיווני לפרנקפורט. ההוזלה תקפה גם ליעדים אחרים באירופה, ובהם מינכן (2,160 דולר), ברלין (2,297), פריז (2,306), לונדון (2,448 דולר) ועוד.

הוזלת עלויות הטיסה במחלקת היוקרה היא חלק ממהלך לשדרוג מטוסי הג'מבו 747 של החברה המבצעים גם את הטיסות לישראל. תהליך השדרוג, שיחל באפריל ויסתיים בנובמבר, יכלול גם התקנת מערכת בידור חדשה מבוססת מסכים אישיים בשירות VOD במחלקת התיירים והרחבת המרחב האישי של כל נוסע במטוס בכ-5 סנטימטרים.