יש מחיר לקבוצה נוצצת: מחירי המנויים למשחקי הניקס יזנקו ב-49%

כרטיס למדיסון סקוור גארדן בעונה הבאה יתחיל במינימום של 10 דולר, אבל המקסימום יעלה ל-3,600 דולר; זוהי הפעם הראשונה שהניקס מעלה מחירים מאז עונת 2004/05

‎לסגל החדש והנוצץ של ניו יורק ניקס יהיה מחיר כבר מבחינת אוהדי הקבוצה: חברת ‏MSG,‏ המחזיקה בין היתר בבעלות על קבוצת ה-‏NBA‏ ועל המדיסון סקוור גארדן, הודיעה כי בעונה הבאה יעלו מחירי המנויים למשחקי הניקס בשיעור יוצא דופן של 49% בממוצע. המחירים של כרטיסים ינועו בעונה הבאה בין 10 דולר לכרטיס (המחיר שבו מחייבת הליגה למכור כרטיסים) ל-3,600 דולר.

‏‏גם קבוצת ההוקי קרח הניו יורקית המוחזקת בידי חברת ‏MSG‏ שבבעלות המיליארדר צ'ארלס דולאן, ניו יורק ריינג'רס, תעלה את הכרטיסים למשחקי הבית שלה בגארדן בשיעור ממוצע של 23%.

הניקס לא העלו את מחירי הכרטיסים מאז עונת 2004/05, שהיתה העונה האחרונה בה שיחקה הקבוצה בפלייאוף. כעת, עם קבוצה נוצצת וטריידים שהביאו לגארדן בעונה האחרונה את אמרה סטודמאייר, כרמלו אנתוני וצ'ונסי בילאפס - שהופכים את הניקס לפחות על הנייר למועמדים לאליפות - אין שום חשש בקרב ‏MSG‏ שאוהדי הקבוצה לא ירכשו מנויים בגלל העלאת המחירים.

סיבה נוספת להחלטה להעלות את המחירים היא השיפוץ היקר מאוד שעובר בימים אלו האולם המיתולוגי. רק בשבוע שעבר עדכנה ‏MSG‏ את עלות השיפוץ ל-978 מיליון דולר, אחרי שהעלות ההתחלתית עמדה על 770 מיליון דולר. הניקס רשמו העונה סולד-אאוט של 29 מתוך 31 משחקים עד כה, וצפויים למכור את הגארדן גם ביתר המשחקים שנותרו עד לסיום העונה.

מחיר כרטיס ממוצע למשחקי הניקס העונה עומד על 88 דולר, השני הכי גבוה בליגה אחרי לוס אנג'לס לייקרס שגובה 113 דולר בממוצע לכרטיס.‏‏